• Aprilbarn1

Negativt gravtest efter missfall?

Jag fick missfall i v.6 för två dagar sen. Mitt gravtest visar redan negativt.. kan det gå så snabbt?

• Svar på tråden Negativt gravtest efter missfall?
  • Aprilbarn1
    InaLo skrev 2010-10-27 16:36:42 följande:

Beklagar ditt missfall! Jätte tråkigt. Mitt tog ungefär 6 dagar innan jag testade negativt. Såg ditt tidigare inlägg när du mistänkte mf och redan då var ju din tester svaga så kroppen har väl slutat producera hormunerna lite innnan. skickar några styrke kramar Nalle

Tack! Hoppas det är som du säger.. det kanske var ett MA jag fick? Det får vi aldrig veta..men då borde äl komma igång ganska snart väl? Det är ju positivt ändå..
  • Aprilbarn1
    Pilgrimmen skrev 2010-10-27 16:53:29 följande:

Har det kommit ut? För ma och mf är ju samma sak bara att ma oftast inte kommer ut med en gång och inte heller alltid av sig själv.

Men jag håller med föregående talare om testen. Det började ju försvinna för dig innan!
    Beklagar föresten! Ursch så orättvist det är...{#emotions_dlg.flower}

Jag tror att det har kommit ut.. för det har kommit klumpar å sånt.. men eftersom testet började visa svagare redan några dagar innan jag började blöda så kanske det var ett ma?

Tack.. ja det är orättvist att vissa kan bli gravida direkt och det går bra. Detta var andra gången och det har tagit typ fem månader att få till plusset båda gångerna.. vet att det finns de om väntar ännu längre, men det känns orättvist!
Svar på tråden Negativt gravtest efter missfall?