• Spacekotten

Står eller sitter dom flesta män och kissar?

Min pojkvän påstår att "alla" män står och kissar. Jag tror att dom flesta sitter även om dom inte alltid säger det högt. Nu vill vi se vem som har rätt :P

Män röstar på vad dom själva oftast gör såklart, kvinnor kan rösta på vad deras respektive osv oftast gör :)

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Står eller sitter dom flesta män och kissar?
  • seejtaan

sitter hemma och oftast hos vänner. undantag är när det är fest, folk pissar på ringen så orkar inte torka av varje gång, då fäller jag upp. och på krogen, alltid pissoar.

• snillis

Min make sitter, likaså hans pappa. Männen på "min sida" står dock. Vi försöker lära sonen att sitta ner men han är ganska bekväm av sig så vi får tjata lite

• Majsan70

Här sitter min make o min son..även min pappa satt och så gör min bror.

• Spacekotten

Som ni säkert förstod av ts så står min pojkvän. Men min pappa och bror sitter, likaså mina 4 ex och de få killkompisar jag har. Därför har jag misstänkt att det nog kan vara så att de flesta sitter ner även om det inte sägs högt eftersom det verkar ses som omanligt av vissa av nån konstig anledning. Vi får väl se vad omröstningen visar :P

• cloudberry79

Maken står när han är ensam, sitter när sonen är hemma. Jag vill inte att sonen ska lära sig att manligheten sitter i stå- eller sittkissande. Det skvätter ju mer när man står och det tycker jag är äckligt.

If you love me - please don't feed me!
  • Kazeer

Inte den blekaste aning. Jag vet bara hur männen och pojkarna i min familj gör.

Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Walk beside me and just be my friend.
  • Spacekotten

Jag som är van sen innan med sittkissare (vilket ord :D) tycker det är jätteäckligt med allt stänk som blir när min kille står. Man riktigt hör hur det skvalar och skvätter och det tar bara nån dag efter man städat toaletten innan det stinker kiss därinne och man ser det är massa stänk på golvet och på toaletten under sittringen.

Så ni som står eller bor med nån som står och kissar, hur ofta städar ni toaletten? Jag skulle vilja städa varje dag men orkar bara inte, försöker få killen att sitta istället ;)

• Selfish Geene

I min familj sitter samtliga medlemmar när de kissar.
    Den äldre för att han vill, den yngre för att han måste (om han inte vill börja städa toaletten själv framöver)

Däremot verkar det som att båda två föredrar att stå och kissa!

Det är inte sällsyntt att  sambon, bara sekunder efter vi låst dörren för att åka någonstans, ställer sig och kissar mot ett träd eller i en buske på tomten (enligt mig ett mycket märkligt beteende från en i övrigt rätt så civiliserad man)

Svar på tråden Står eller sitter dom flesta män och kissar?