Får inte den bekräftelse jag behöver! Kan jag tänka om?
Jag och min kille har bara varit tillsammans i drygt ett halvår. Vi klickar på så många sätt och det känns så naturligt emellan oss! Men jag har svårt att njuta av allt som är bra eftersom jag saknar bekräftelse. Jag vill känna mig älskad! Jag vill få söta kärlekssms, höra honom säga att han älskar mig/längtar efter mig och jag vill gärna få bli överraskad på ngt sätt. Fast om jag tänker på det jag saknar hela tiden så uppskattar jag ju inte det jag har. Säg inte att jag ska göra slut för det vill jag absolut inte göra! Jag vill kunna hantera det här på något sätt! Man kan ju inte få allt i en person. Är det någon som har råd att ge? Jag har faktiskt tagit upp med honom att jag skulle vilja ha mer bekräftelse men han förstår nog inte riktigt vad jag menar, plus att det väl inte är hans personlighet att vara romantisk. Fast han kanske har sina sätt att visa hur mycket han tycker om mig, bara det att jag inte uppfattar de sätten. För att jag har en annan bild av hur man visar det. Och kanske för att jag är tjej,och han är kille? Dessutom kanske jag vill gå för fort fram? Vi har ju faktiskt inte varit tillsammans så länge. Ingen av oss har heller haft något riktigt förhållande förut, och det kanske spelar in.