Inlägg från: Majsan70 |Visa alla inlägg
  • Majsan70

Badhotellet i Danmark! Info tack :D

Varför inte ringa Stena Line o fråga? De svarar alltid jättebra på allafrågor.  Jag ringer till dem varje gång jag skall boka en badresa.  Nu har jag tyvärr inte varit på The Reef ännu, men på massa andra ställen i Danmark. *S*

• Majsan70
    LovisaTilda skrev 2010-10-28 10:41:23 följande:
    Badet har inte så stor betydelse i sig, det är båtresan som dottern tjatar mest om :) Men ska ha det i tankarna!
    Majsan70 skrev 2010-10-28 07:09:34 följande:
    Varför inte ringa Stena Line o fråga? De svarar alltid jättebra på allafrågor.  Jag ringer till dem varje gång jag skall boka en badresa.  Nu har jag tyvärr inte varit på The Reef ännu, men på massa andra ställen i Danmark. *S*
    Jag ska ringa dem men det är alltid kul å höra åsikter från folk som varit där också :)
    Du kanske har något annat ställe du kan tipsa om då? :D

Själv har jag varit på lalandia men det är säkert 10 år sen nu. Helt fantastiskt!
    Lalandia i Bilund är grymt bra. Där var vi en vecka förra året o hade jätteroligt hela familjen. Även badhuset i Blokhus är supertrevligt om än något litet.  Jag är absolut intresserad av The Reef som det heter numera och vi skall åka dit så fort tillfälle ges. Det skall ju vara helt fantastiskt.
Svar på tråden Badhotellet i Danmark! Info tack :D