Fråga flatan
Penetration kan man få genom annat än med en kuk. Finns ju dildos, strap-on, händer... När jag har haft tjejsex tänker jag inte på att "nu skulle det sitta bra med en kuk".
Chris rock. Nu är jag bisexuell, men jag tror att jag kan berätta ändå hur det är med omklädningsrum.
Man är jävligt van. Genom att genom hela uppväxten ha sett andra kvinnor byta om, så är det inte alls sexuell laddat. Nakenheten där är inte samma sak som nakenheten när man har sex. Hur sexigt är det egentligen med kvinnor som duschar, låser sina skåp, går omkring med handduk virat kring håret, slappa steg, tunga suckar... Man spanar inte in någon där mer än vad man skulle göra i en fullt påklädd situation. Snarare tvärtom. Man har lärt sig att inte stirra på nakna människor. En heterosexuell man skulle inte vara lika van vid situationen, och kvinnorna skulle också direkt se att han sticker ut. Det syns inte på en lesbisk kvinna att hon är lesbisk.
För hur hade du tänkt annars att man ska göra? Privata bås för alla som inte är straighta?
Om alla var vana vid nakenhet skulle könsuppdelade omklädningsrum inte behövas. Tyvärr tror folk numera att nakenhet = sex = farligt.
Man kanske borde fråga hetero-kvinnor: Om du skulle behöva dela omklädningsrum med antingen en flata eller en bög, vilket skulle du välja?