Inlägg från: Anonym (bri) |Visa alla inlägg
  • Anonym (bri)

Fråga flatan

Vill du berätta lite mer, eh, detaljer om själva sexet? Jag kan bli kär i tjejer men har aldrig kommit i närheten av en tjej på "det" sättet och ärligt talat är jag lite skraj. Jag som är så mesig när det gäller kroppslukter, både mina och andras, osv. Då är det väl liksom kört, va? 

Nu är det inte säkert att det nånsin blir aktuellt för min del, jag har endast varit fysiskt attraherad av några stycken tjejer som jag först konstaterat att jag haft känslor för (dras alltså inte till kvinnokroppar generellt, tex på bilder, i omklädningsrum etc utan bara till dem jag först är förälskad i - är detta normalt *kul fråga kanske* ) så chansen att det nånsin skulle bli nåt är nog minimal. Men nyfikenheten finns där!

Min fördom är att alla flator/bitjejer "måste" ha oralsex, men har jag fel? Vill du berätta mer om actual sex liksom - kanske lite teknisk info? Du är så himla bussig som erbjuder dig att informera *julklapp till dig*  

• Anonym (bri)

Hej Flatan!

Om du skulle träffa en tjej som inte tidigare varit kär i nån tjej men som nu är kär i dig hur skulle du gå tillväga? Givetvis ta det lite lugnt förmodar jag men sen, när ni väl hamnat i ett lite intimare läge? Kan du ge några råd och tips till en oerfaren tjej som träffat en om möjligt ännu mer oerfaren tjej, men som hoppas på att få lite erfarenheter (med nyss nämnda person ). Och som inte vill göra bort sig helt... Vi säger att vi kommit så långt som till första kyssen, men sen då? 

• Anonym (bri)
    Anonym (Flatan) skrev 2011-05-01 22:33:30 följande:
    Detta påminner mig lite om mitt första förhållande. Startade precis så. Min erfarenhet säger att erat största pluss är att ni är på lika nivå. Att ni faktiskt är lika oerfarna. För då blir det ingen press eller stress. Inget gäktande till något och det blir troligtvis inte känslan av att det går för fortfram. 
    Jag tycker du ska känna in läget när du är med din nya tjej och var så charmig du bara kan, sitt nära henne och nudda henne ibland typ ta bort hårstrå från hennes ansikte. eller så hoppas du förstår. Men att ta det som det kommer. Troligtvis kommer ni hångla och då faller det sig naturligt att smeka på kroppen och kanske så. Sedan vid annat tillfälle så vem vet kanske lite mer händer då igen.

Lycka till! 
    Tack! Nu såg jag att du svarat. Jo jag håller med om att det är bra om man inte är helt olika erfarenhetsmässigt. Jag är dock rätt så orolig att jag bara fegar ur om vi väl hamnar där. Med en man känns det som om man vet vad man ska göra, men med en kvinna finns ofta (för mig iallafall) en närmare relation som helt plötsligt ska bytas mot en annan sorts nära relation, helst utan att förlora den första...detta känns knepigt. 
Svar på tråden Fråga flatan