Fråga flatan
Vilken spännande tråd! Slänger in en liten fråga jag också... För ett par år sedan pratade jag med min man om att jag skulle vilja testa tjejsex nån gång, och han var positivt inställd och sa att jag får utforska den delen av mig så länge jag berättar för honom vad jag gör. Träffade via bodycontact en tjej som jag föll pladask för. Hon var singel och vi blev snabbt nära vänner och intresserade av varandra. Ett par månader senare hamnade vi i säng, först bara hon och jag men sedan även i en trekant med min man. Det slutade sen med att hon skaffade pojkvän som är helt emot att hon är bi så han vet inte ens om vårt förflutna. Idag är hon min bästa vän och även om jag hoppas att vi kan få ihop det fler gånger så är jag mest av allt glad över att ha fått en sån underbar vän. Men när suget kommer och jag vill träffa nån ny mysig tjej så kommer problemet. Hur ska jag nånsin kunna hitta en sån underbar tjej igen!? Jag inser vilken tur jag hade första gången, för bc är fullt med oseriösa människor. Bor i ett litet samhälle så jag lär inte bara springa på nån här. Var håller alla söta och seriösa tjejer hus!? Har ni någon bra insiderinfo?