Fråga flatan
Och jag undrar till att börja med om denna tråd fortfarande uppmärksammas av trådstartaren?
Och jag undrar till att börja med om denna tråd fortfarande uppmärksammas av trådstartaren?
Vilken intressant tråd!
Jag är lyckligt gift med en man och har barn och älskar vårt familjeliv. I min ungdom hade jag en del bus för mig och utforskade mina känslor med andra tjejer också. Jag hade en period då jag gick ganska mycket in i gayvärlden och funderade på om jag var lesbisk, dejtade och älskade med tjejer mm, men kom fram till mer bisexuell. För mig har med åren attraktionen till kvinnor minskat och jag känner mig mer och mer hetero. Jag är glad, speciellt när jag läser en del inlägg här, att jag hade möjlighet att utforska den delen av mig som dras till kvinnor tidigt i livet, det har gjort mig mer säker på vem jag är och var jag står idag.
Jag blir kallad lipstickflata. Jag är en femmetjej som gillar rosa och smink. Med killar har jag alltid haft dom "manliga" delarna i förhållandet trots mitt väldigt kvinnliga utseende. Jag går gärna på krogen, säger till min kille att ta en öl till, har alla verktyg som finns och kan använda dom. Känslomässigt så sa jag "jag älskar dig och säger till om det förändras" Tyckte inte att man behövde älta och tjata om de.
Min tjej är butchig men med långt hår, själv har jag kanppt 1 cm och är ändå kvinnlig. Tjejen som ser manhaftig ut är den som pysslar och stryker, ställer ut blommor och annat krimskrams. Jag hade inte en matta eller en blomma före jag flyttade ihop med henne.
Jag gilla butchtjejer, eller egentligen utstrålinigen av att dom kan knulla mig mot väggen!! Även om jag varit med och attraherat av femmetjejer så butchflatorna jag tittar mest efter =)
Hur känner lesbiska inför att att inleda ett förhållande med en Bi-tjej. Är ni mer oroliga att bi tjejen ska tröttna/ vara otrogen och gå till en kille?
Jag undrar om,vad är skillnaden fysisk,när du har sex med en man,eller en kvinna?
Hur kännes det?
Sedan undrar jag,
Ni som är lesbiska,hur raggar ni kvinnor,hur gör ni att det inte bli fel,när ni raggar.
Vad gör ni under samlaget,?
Är det bara att smecka/slicka varandra?
Bli ni tillfräställd av det ?
Det finns faktiskt en sak jag undrar över.
Blir du inte jävligt less på killar? Känns de inte som världens onödigaste sak?
Jag är straight och blir ju kär och attraherade av fanskapen, men jag tycker samtidigt att män är störiga och jobbiga. Många fattar inte var gränserna går och andra bara förstör. Allt hemskt i världen är ju orsakat av män och mansideal.
Känns inte män helt överflödiga för dig?