Fråga flatan
En evig fråga känns det som men...
Hur vet man egentligen när en tjej flörtar????? Tjejer kan vara väldigt nära varandra och ta på varandra utan att det är något.
Jag är "minst" bi, har blivit förälskad i tjejer sen jag var 13 men är helt oerfaren. Jag är nu helt, totalt förälskad i en tjej, en arbetskamrat. Kan inte sluta tänka på henne... Jag vet inte hur jag ska göra, jag inbillar mig att jag nog är ganska tydlig och samtidigt som jag inget hellre önskar än att hon ska fatta att jag vill ha henne så är jag också livrädd för att hon ska fatta det. Men jag söker alltid hennes blick, "råkar" röra vid henne, ger komplimanger osv. Jag vet bara inte vad hon känner. Vi gillar varandra, börjar bli vänner även privat. När jag tänker efter så har det tex aldrig hänt att hon dragit sig undan när vi "råkat" stöta mot, jag får blickar av henne som nästan får mig att drunkna, när vi träffas utanför jobbet får jag alltid en kram av henne som jag tycker är mer än vänskaplig, lång och intensiv, osv. Saker som om det hade varit en kille som gjort dem så hade jag varit HELT säker på att han var intresserad men nu blir jag bara förvirrad............
Vad ska jag göra???