Inlägg från: Anonym (Crazy) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Crazy)

Fråga flatan

Anonym (Liza) skrev 2011-04-12 12:46:07 följande:
    Okej :)

Jag är gift och har två barn (med en man) jag känner mig olycklig och asexuell när jag är med honom men jag har massor av sexuella känslor i övrigt. Jag gillar tjejer. Blir mer och mer säker på det nu. Jag har haft flickvänner men det var inte riktig kärlek, framförallt tror jag att den dog bara för att jag inte vågat vara intim.. vet inte riktigt vad det beror på..

Dels oroar jag mig för att det beror på att jag inte vågar ha sex med tjejer.. att jag är orolig för vad en tjej ska tycka om min kropp.. rädd för att jag inte ska kunna få dem att njuta..

så jag blir väl kvar i min heterosituation.. ensam trots sällskap..

(ingen direkt fråga.. men svara gärna nånting i alla fall) 
    Jag har inte riktigt varit i din situation men levde med en kille i 7år, och såg mig som hetro. Jag hade varit nyfiken på att testa ha sex med en tjej, mer som en kul grej. Lärde känna en tjej som var gay och de ena ledde till de andra och vi bestämde oss för att ha sex. Jag var precis som du rädd för att jag inte skulle kunna ge henne någon njutning och jag visste inget om tjejsex. Hon var väldigt mån om att jag verkligen skulle vilja och inte ångra något och de var ja säker på att jag inte skulle. Hon gjorde mig galen av kåthet i saker hon skrev och jag visste att ja inte skulle ångra mig. Och hon sa även att jag inte behövde göra något på henne då hon gärna ger... Och ja vad ska jag säga, helt galet underbart var det! Min spärr att tro att jag inte kunde ge henne släppte ganska fort när jag märkte hur tänd hon var på mig och jag gav henne oxå.. Det är alltid svårt att veta vad den andre gillar och inte och de är något man får testa sig fram med, bäst är de ju om man kan fråga hur dom vill ha de och de är mer tändande att få veta vart dom vill ha en än vad det är pinsamt ;)
    Ang kroppen så är de inget att oroa sig över, jag håller med "oxå flata", de är nog helt olika mellan individer om de är den perfekta kroppen dom vill ha eller om dom gillar de naturilga.

Jag tycker att du ska försöka släppa på din rädlsa över allt detta, du vet ju att du tycker om tjejer. Ta de som de kommer, lugnt, och prata med tjejen i fråga isf och säg hur de ligger till, hon kommer garanterat få dig att slappna av :)

Lycka till!
  • Anonym (Crazy)
    Anonym (Liza) skrev 2011-04-12 20:21:09 följande:
    Tack för det fina inlägget! Du satte förmodligen huvudet på spiken... Jag hoppas att jag vågar någon gång i framtiden, det är viktigt att vara sig själv och göra det som känns rätt. Man lever bara en gång och bara jag kan förändra mitt liv. 

Just nu är mina barn för små för att bo varannan vecka om det går att undvika och min man är en fin människa (för att vara man) så jag står nog ut ett tag till men med dessa varma stärkande ord som jag fått så ska jag ta tag i det i framtiden om jag känner likadant då (vilket är ganska troligt).

De kroppsdelar jag skäms mest över är de som kan klassas in i kategorin "intima" så det är mycket därför jag oroar mig också, vill jag bara tillägga.  
    Det var så lite så, glad att jag kunde ge någon form av hjälp :)
    Jag hoppas verkligen oxå att du nångång vågar! Och jag är säker på att du gör de om du träffar rätta tjejen :) Känns lite tråkigt att läsa att du måste stå ut lite till pga din situation med barn och man när du verkar vara ganska säker på vad du vill och känner. Men jag hoppas iaf du får uppleva de nångång!

Ang de du skämms över så tror jag verkligen inte du behöver de, alla ser olika ut =)  
  • Anonym (Crazy)

In Love: Hur gick det när ni var ute? Blir lite nyfiken ;)

• Anonym (Crazy)
    Anonym (In love) skrev 2011-06-08 19:19:35 följande:
    Ha, ha, ha!!!! Jag fegade ur helt. Inte för att det inte fanns tillfällen men jag vågade helt enkelt inte göra så mycket...
    Men ni festade ihop eller? :) Fortsätt flirta lite lätt med henne så kanske du kan bli lite mer säker och sen våga göra något ;)
  • Anonym (Crazy)
    Anonym (Flatan) skrev 2011-06-30 22:55:19 följande:
    Vi låg i sängen och slappade lite. Smekte henne över armen och tog bort håret från hennes ansikte. Log mot henne och kysste henne ömt. Den nästkommande kyssen gick över till hångel och till slut väldigt intensivt hångel. Jag la mig på henne och smekte henne över magen och upp mot ena bröstet som jag sedan kysste. Vi fortsatte hångla mer och mer intensivt och märkte hur vi båda bara vart mer och mer upphetsade sådär så man inte kan hålla sig. Att man bara var tvungen att göra något mer intensivare. Började arbeta mig nedåt på hennes kropp.  Som avslut kan jag säga att jag använde min tunga väldigt flitigt och lyssnade på vilka signaler hennes kropp sände ut.

Det bästa tipset jag kan ge är att vara i stunden och go with the flow. Samt att lyssna på signalerna hon sänder ut. Hur hon rör sig hur hon stönar osv. Lycka till! 
    Det där lät väldigt underbart och tändande! ;) Att bli förförd så är riktigt hett och när båda blir så upphetsade så att de inte slutar med annat än njutning!
    Jag är lite nyfiken på det här med att använda tunga.. Jag har ju sex med en tjej (första) sen drygt två år tillbaka, hon har gett mig oralsex men ja får inte ge henne, hon vill inte vara "försökskanin" som hon säger och är rädd för att jag inte kommer gilla det. Hade gärna testat men samtidigt är jag ju rädd för att de inte är bra eller jag gör "fel". Som du säger så läser man ju säkert av vad den andra gillar och inte.. Jag vet att hon fantiserar om att jag gör de på henne och jag skulle så gärna vilja förverkliga hennes fantasier, precis som hon förverkligar mina men vi har ju våra små hinder för det. 
    Jag är lite nyfiken på hur de känns att ge en tjej orgasm på de sättet :) Vet ju hur de är att ge de annars men inte när de kommer till just det.. Tjejen jag är med älskar att få mig till orgasm och kan själv komma bara genom att ge mig det, vilket ja tycker är underbart för då vet jag att hon njuter av det!!
    Sen har jag ett litet problem :) Hon älskar att ta på mig samtidigt som jag tar på henne, och vi vill gärna komma dit där vi båda kommer samtidigt. Men jag har lite svårt att "fokusera" på båda saker samtidigt, alltså att både ta på henne och få henne till orgasm och njuta av de hon ger mig, jag brukar alltid tappa bort mig på henne och de är lite jobbigt :) Har du något tips? Och vi har inte kravet att de måste gå, de har vi släppt och är nöjda sålänge den andra njuter =)
  • Anonym (Crazy)
    Anonym (Flatan) skrev 2011-07-04 20:34:46 följande:
    Hej Anonym (Crazy). 

Min fråga till dig är hade ni varit tillsammans i två år?
    Hur är er relation annars? Är det andra saker som också är obekvämt i relationen?
    Min tanke är att din flickvän är för osäker själv för att våga släppa in dig, eller borde jag säga ned dig, till att ge oralsex. Visa henne att du älskar hennes kropp och ger henne bekräftelse i sänghalmen. Att du älskar att ge henne njutning och vill testa att gå ned på henne, att du verkligen vill det. Förstår hon det så kan hon inte tvivla på din osäkerhet. Sedan kan jag tycka att hon kan väl ta att det är första gången du gör det, och att hon får äran att dela den stunden med dig. Ni är väl ändå tillsammans?

Givetvis ska man respektera om ens partner inte vill något i sängen. Som jag förstod det här var inte problemet att hon inte ville utan att hon tyckte du var oerfaren? Förstår inte hennes resonemang riktigt, vill hon att du ska öva upp dig på någon annan innan henne då eller? Nää.. hm... 
    Nja vi är inte tillsammans som ett par, av olika anledningar kan vi inte det. Men våran relation är väldigt djup och känslor finns..
    Men jag kan inte påstå att det finns något som är obevämt i relationen och speciellt inte i sänghalmen. Vi har från början varit väldigt öppna med vad vi gillar och inte och sådär.. Men ja hon är väldigt osäker på sig själv och gillar inte sin kropp tex. Och jag visar på alla tänkbara sätt (och säger) hur mkt jag älskar hennes kropp men hon lyssnar inte fullt ut på det. Jag har inte från början varit så på om att jag vill detta, dels för att jag vet att hon är som hon är och för att ja är rädd för att göra fel, men vi har ändå pratat om de och jag vill inte tjata på henne och tvinga henne till något.
    På ett sätt vill hon väl, men som sagt så är hon obekväm i sin kropp och att lämna ut sig så. Hon har redan släppt på väldigt många spärrar som hon haft så hon blir med tiden mer bekväm med mig. Och hon säger att förr tyckte hon inte de var lika jobbigt att låta nån göra de för första gången på henne men att hon tycker de nu, så om de har med min oerfarenhet att göra eller för att hon är rädd att jag inte kommer gilla de vet jag inte riktigt. Men som jag sagt till henne så älskar jag redan allt de vi gör och tror inte direkt att jag skulle avsky att ge henne den njutningen, men att jag kan inte svara på de iom att jag aldrig testat..
Svar på tråden Fråga flatan