Inlägg från: Anonym (:-)) |Visa alla inlägg
  • Anonym (:-))

Fråga flatan

Anonym (Liza) skrev 2011-04-12 13:40:52 följande:
    Det känns som att det spelar större roll hur man ser ut med tjejer.. som att killar inte bryr sig utan kör liksom bara på.. dessutom när jag varit gravid och har en kopp som är präglad av det så känner jag mig livrädd för att lämna tryggheten där jag kan gå omkring naken utan att någon reagerar.. 

och att ja, det är intimare med en tjej.. på riktigt.. jag vill ju det även om jag inte vågar.

Nej kyssar och hångel var inga problem.. inte deras nakenhet heller så länge det inte handlade om smek nedanför magen så att säga.. Jag känner mig klumpig och tafatt.

Dessutom undrar jag hur man lyckas träffa en tjej.. oarrangerat.. och vad flator utan barn tycker om exhetero som har barn..? 
    Jag förstår precis hur du känner för jag är i en liknande situation . Dvs jag lever med en man men är mer och mer säker på att jag faktiskt är lesbisk . Har också två barn och det känns så svårt att ta steget ut även om det inte går en dag utan att jag tänker på det .
    Jag älskar min man .. men inte alls på det sättet som jag borde älska honom . Han vet att jag är "bi" men det är inget vi diskuterar egentligen .

Önskar att jag vågade agera på mina känslor men det är ju lite läskigt och osäkert
    Anonym (Liza) skrev 2011-04-12 14:15:01 följande:
    Ja allting med en tjej känns/verkar mer äkta. Mer på samma nivå, mer avskalat, naturligt, vackert. Det är i alla fall så jag vill ha det, egentligen. 

Snoppar är avtändande. Män är för det mesta avtändande. Fattar inte hur det blev såhär :S föll väl för samhällets påtryckningar, om man nu får passa på och skylla på samhället för att slippa ta ansvar för sig själv liksom..

Men det gäller ju att träffa rätt tjej också, det finns massa sviniga tjejer också, båda jag har träffat var helt labila och småstörda. Sitter ju inte i könet visserligen.. mer i åldern vi var i skulle jag tro.

Jag menar inte att jag skulle känna ett större behov av att snofsa till mig.. mer att det är helt ok att ha helt bekväma kläder och skippa smink med tjejer.. men det kanske är något jag bara fått för mig? Jag har visserligen dissat snofs nästan helt i min bekväma nuvarande tillvaro..

Jag vet inte riktigt vem jag är eller vad jag vill. Jag vet att jag vill bli kär i en tjej som känner likadant.. vill slippa skämmas över min kropp.. vill att mina barn ska passa in i den tillvaron. Usch jag bara babblar.. ursäkta om jag är helt virrig och ointressant. 
    Tycker det låter fint !
    Anonym (NyfikenAnna) skrev 2011-09-08 10:31:58 följande:
    Men då ska man ju ligga där och gnussa. Vem kommer av det? Jag kommer ju aldrig att kunna ha sex med en tjej om det ska mesas sådär :-O 

Om man kommer genom att gnida sig mot ngn annans lår så kommer man väl lika lätt genom att cykla, rida häst eller bära tighta jeans, eller? 
    eh ... man gnider inte mot låret . Eller det kan man göra . Tribbing kan man göra på olika sätt .. man ligger inte och gnussar .
    Min tjej rider mig så ... sitter på mig liksom ..snett . Det är helt fantastiskt skönt och sexigt .
    aaaaaaaaaa skrev 2011-09-16 14:52:19 följande:
    Jag frågade syrran som är både lesbisk och har katt, och hon sa att de allra flesta har katt.
    Eh nej det är klart man inte kan generalisera så ...
    Anonym (också flata) skrev 2011-09-16 15:31:04 följande:
    Så din fråga är egentligen "är det *vanligare* att flator har katt, jämfört med heterosexuella kvinnor". Det tror jag inte har undersökts, faktiskt. Bland mina vänner är det inte så.
    Kanske blir så om man inte skaffar barn tex att man istället har ett djur .
Svar på tråden Fråga flatan