Inlägg från: Anonym (Flatan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Flatan)

Fråga flatan

Anonym (NyfikenAnna) skrev 2010-11-25 22:44:29 följande:
    Tack flatan! Jag vet inte hur det går, jag har liksom inte fått till något utanför arbetsplatsen... Där är det blickar och sådant som jag uppfattar som flirt men jag är helt förvirrad för jag vet ju inte vad HON tycker. Egentligen. Hon kanske driver med mig? Märker att jAG är intresserad och får en kick av det? 

Vissa dagar när vi jobbar ihop så kan vi inte titta på varandra; jag blir alldeles varm och pratar konstigt och osammanhängande och hon blir rödflammig och korthuggen. Andra dagar går det jättebra och vi skojar och skämtar och det känns som att vi kommer varandra närmre. Och så flirt, som sagt, enligt mig. Eller så inbillar jag mig bara?? Jag har iallafall gjort som du föreslagit och försökt ragga genom att vara snäll och glad och intresserad, typ.

Jag håller på att gå åt! Tänker på henne heeeela tiden. Och så skäms jag för jag har ju en make som jag älskar och absolut inte vill skiljas ifrån...

Jag borde förtränga henne men det går inte!?
    På frågan om hon driver med dig/ får en kick? Ja kanske fast troligtvis inte, driver du med henne? Helt klart gillar hon vad hon gör oavsett, tolkar jag det som.

Ni har nog onekligen något på gång. Men låt det ta sin tid! Med tjejer som är på "ny" mark måste dem bli mer än självsäkra i det dem gör för att våga. En dag kanske det händer, att ni tillslut inte kan motstå. Ja och då har ni gjort vad som är rätt för er/eran relation.

Har du pratat något med din man om detta?

Sådant man vill förtränga är det som aldrig går att förtränga. Men ja det beror ju på din villja här. Vill du glömma så kan du nog det, oftast om man helt avslutar att ses eller höras vid brukar saker och ting svalna/försvinna efter ja ett par månader.

Återkom gjärna i tråden!
  • Anonym (Flatan)

Ingen fundering någon har?

• Anonym (Flatan)
    Anonym (bi?) skrev 2010-11-29 20:56:02 följande:
    Jag förstår dig =)

jag tror att jag själv ser mig som heterosexuell eftersom jag inte vet om jag skulle kunna tänka mig att _LEVA med en tjej...men jag har def. dragningar mot att vara BI =) om det verkar vettigt på ngt vis?=)
    Låter väldigt vettigt enligt min mening!
  • Anonym (Flatan)
    Anonym (bri) skrev 2010-11-29 21:00:15 följande:
    Vill du berätta lite mer, eh, detaljer om själva sexet? Jag kan bli kär i tjejer men har aldrig kommit i närheten av en tjej på "det" sättet och ärligt talat är jag lite skraj. Jag som är så mesig när det gäller kroppslukter, både mina och andras, osv. Då är det väl liksom kört, va? 

Nu är det inte säkert att det nånsin blir aktuellt för min del, jag har endast varit fysiskt attraherad av några stycken tjejer som jag först konstaterat att jag haft känslor för (dras alltså inte till kvinnokroppar generellt, tex på bilder, i omklädningsrum etc utan bara till dem jag först är förälskad i - är detta normalt *kul fråga kanske* ) så chansen att det nånsin skulle bli nåt är nog minimal. Men nyfikenheten finns där!

Min fördom är att alla flator/bitjejer "måste" ha oralsex, men har jag fel? Vill du berätta mer om actual sex liksom - kanske lite teknisk info? Du är så himla bussig som erbjuder dig att informera *julklapp till dig*  
    Grejen med sex mellan två tjejer (som jag upplever det) är att det finns någon outtalad ömessidig förståelse och respekt då man har sex, speciellt de första gångerna. Jag tycker inte det blir någon roll att saker och ting måste ske. Syftet med oralsex blir något annat, för att det är skönt och båda vill. Känns mindre "otvunget" mellan två tjejer. Mer pilla känna mysa hångla smeka osv. Sedan känner man av läget. Självklart är inget ett måste. Händer räcker mer än väl. Mitt tips är testa! Med vetskapen om att som i alla sexuella sammanhang är man inte tvingat till någonting!!!
  • Anonym (Flatan)

Och du tack för julklappen!

• Anonym (Flatan)

Sedan angående kroppslukt: Är man bara renlig av sig, så är det faktiskt inte något problem. Jag vill mig minnas att en snopp luktar mer på någotvis. Fränt, urk. Hehe

• Anonym (Flatan)
    Anonym (NyfikenAnna) skrev 2010-11-30 21:46:16 följande:
    He he. Jag har tänkt på det där med lukt också. Är själv mkt renlig men tänk om hon är ett hårigt illaluktande troll  

Näe det tror jag inte iofs men TÄNK OM... Vad gör man då? Om det luktar gammal unken flytning, typ? Ursäkta en låg fråga/inlägg  
    ja tänk om?
    Ja antingen är man så kåt så man inte tänker på det innan det är för sent. och då kör man på ovetandes.

Eller så slutar man
    eller kommer över lukten att man vänjer sig. ja alternativen är många.

Exempelvis kan man duscha tillsammans innan sexet och då finns inte lukt problemet kvar.
  • Anonym (Flatan)
    Anonym (IGOR) skrev 2010-12-03 12:40:43 följande:
    Skulle du gilla att ha en trekant med en bisexuell tjej och heterokille.  Då får ni hjälp med penetration, som väl trots allt har sina fördelar?
    Denna tyvärr allt för vanliga hetronormativa bilden att även fast du är flata så saknar du penetrationen. För alla människor har sex för penetrationen och det finns ingen skillnad i vem som gör akten? Är det samma med dig då Anonym (IGOR)? Skulle du vilja bli avsugen av en man, för visst har en avsugning sina fördelar?
  • Anonym (Flatan)
    Anonym (IGOR) skrev 2010-12-03 16:59:52 följande:
    men om båda är "bi ??
    Då är inte jag med i den bilden iaf.
    Jag är inte bi och har verkligen inte killen med i den akten. Men jag kan gärna har sex med en bisexuelltjej i sådanna fall. Om vi fattar tycke.
  • Anonym (Flatan)
    Anonym (NyfikenAnna) skrev 2010-12-07 15:04:15 följande:
    Vi höll om varandra häromdagen. Jag vågade inte titta på henne. Ville inte släppa taget om henne. Kan inte sluta tänka på henne. Hennes intensiva  blick. Hon ler när hon upptäcker mig i rummet. Sådär för sig själv men det syns igenom. Jag kan ju ha helt fel men jag tror att hon är intresserad. 

Kan inte sluta tänka på henne. Måste träffa henne privat. Eller? Fan, jag har ju en man. Vill inte göra slut på det men kan inte sluta tänka på den här kvinnan..... hjälp mig flatan!! Vad faan ska jag göra?!

/FörvirradAnna 
    Vad kul Anna! Hur kommer det sig att ni höll om varandra, hur var situationen liksom?
    Uppenbarligen känner du starka kännslor inför denna kvinna. Mitt råd är att försök reda ut vad det är du och hon känner för varandra. Likväl måste du berätta för din man om dina känslor, annars kommer nog ditt samvete bli allt för jobbig att bära. Ärlighet varar längst.
Svar på tråden Fråga flatan