Fråga flatan
Anonym (NyfikenAnna) skrev 2010-11-25 22:44:29 följande:
Tack flatan! Jag vet inte hur det går, jag har liksom inte fått till något utanför arbetsplatsen... Där är det blickar och sådant som jag uppfattar som flirt men jag är helt förvirrad för jag vet ju inte vad HON tycker. Egentligen. Hon kanske driver med mig? Märker att jAG är intresserad och får en kick av det? Vissa dagar när vi jobbar ihop så kan vi inte titta på varandra; jag blir alldeles varm och pratar konstigt och osammanhängande och hon blir rödflammig och korthuggen. Andra dagar går det jättebra och vi skojar och skämtar och det känns som att vi kommer varandra närmre. Och så flirt, som sagt, enligt mig. Eller så inbillar jag mig bara?? Jag har iallafall gjort som du föreslagit och försökt ragga genom att vara snäll och glad och intresserad, typ.
Jag håller på att gå åt! Tänker på henne heeeela tiden. Och så skäms jag för jag har ju en make som jag älskar och absolut inte vill skiljas ifrån...
Jag borde förtränga henne men det går inte!?
Ni har nog onekligen något på gång. Men låt det ta sin tid! Med tjejer som är på "ny" mark måste dem bli mer än självsäkra i det dem gör för att våga. En dag kanske det händer, att ni tillslut inte kan motstå. Ja och då har ni gjort vad som är rätt för er/eran relation.
Har du pratat något med din man om detta?
Sådant man vill förtränga är det som aldrig går att förtränga. Men ja det beror ju på din villja här. Vill du glömma så kan du nog det, oftast om man helt avslutar att ses eller höras vid brukar saker och ting svalna/försvinna efter ja ett par månader.
Återkom gjärna i tråden!