Fråga flatan
Kvinnor tror jag är måna om att hånglet blir bra, känner in läget lite liksom.
En evig fråga känns det som men...
Hur vet man egentligen när en tjej flörtar????? Tjejer kan vara väldigt nära varandra och ta på varandra utan att det är något.
Jag är "minst" bi, har blivit förälskad i tjejer sen jag var 13 men är helt oerfaren. Jag är nu helt, totalt förälskad i en tjej, en arbetskamrat. Kan inte sluta tänka på henne... Jag vet inte hur jag ska göra, jag inbillar mig att jag nog är ganska tydlig och samtidigt som jag inget hellre önskar än att hon ska fatta att jag vill ha henne så är jag också livrädd för att hon ska fatta det. Men jag söker alltid hennes blick, "råkar" röra vid henne, ger komplimanger osv. Jag vet bara inte vad hon känner. Vi gillar varandra, börjar bli vänner även privat. När jag tänker efter så har det tex aldrig hänt att hon dragit sig undan när vi "råkat" stöta mot, jag får blickar av henne som nästan får mig att drunkna, när vi träffas utanför jobbet får jag alltid en kram av henne som jag tycker är mer än vänskaplig, lång och intensiv, osv. Saker som om det hade varit en kille som gjort dem så hade jag varit HELT säker på att han var intresserad men nu blir jag bara förvirrad............
Vad ska jag göra???
Jag tycker att jag är tydlig i mina signaler men jag är lite rädd att jag övertolkar hennes eftersom jag så gärna vill att hon ska vara intresserad av mig också...
Hon vet inte att jag är bi, möjligtvis msstänker hon det. Ingen vet om det, det är min stora hemlighet. Och jag hatar den men jag är nog alldeles för feg för att gå ut med det och alldeles för intrasslad i heteronormen. Jag är grymt avundssjuk på alla er som är modiga och är öppna med er läggning.
Jag vet ju inte om hon är bi heller men jag hoppas, hoppas, hoppas.... Jag vet att hon har haft förhållande med män.
Det där med att säga saker på fyllan är väl en sak som jag tänkt på. Vi ska ut tillsammans nästa vecka så vem vet, jag kanske "råkar" säga eller göra något.
Skulle hon inte alls vara med på noterna kan man ju alltid skämta bort det eller skylla på fyllan... är det dumt?????????
Jo, det är min plan också. Det är en sån svår gräns att gå över, från vänskap till öppen flirt. Om någon förstår vad jag menar. Detta var första gången jag bestämde mig för att faktiskt göra något och jag blev helt "blokerad". Som om jag inte visste hur man ska göra. Med killar finns det ju alltid en underförstådd möjlighet till flirt men det gör det inte på samma vis mellan tjejer.
Jag vet inte om jag gör det svårare än det är...