Inlägg från: FredrikB |Visa alla inlägg
  • FredrikB

Min dotter verkar kissa ner sig

Hej trådskaparen.
    Det här är inget ovanligt fenomen, snarare är det vanligare och vanligare med tanke på internet och all information man kan hitta. Har själv en 13 årig dotter som gör precis likadant men bara hemma, och som du skriver det är ju ingen skada skedd, din dotter gillar det och du har "snokat" i hennes dator och hittat material om det så låt henne vara. Så länge hon själv inte ser problem med det så låt henne hållas, det är ju inget farligt som sagt.
    Sökte själv på nätet och hittade en sida som beskrev det mesta om det här med bland annat att kissa på sig med flit som ung . Den hjälpte mig förstå när jag kom på min dotter så läs gärna den och låt din dotter läsa den så ser hon att hon inte har något skämmas för, kissapasig.wordpress.com
    Ren informations sida, jättebra skriven. Sen får alla tycka vad de vill men det är ju precis som det står på den sidan.
    Ha det bra och stöd din dotter, ser att det var länge sedan tråden startades men undrar lite hur det går nu då det var över ett år sedan den skapades, gillar hon det än och trivs med det så låt henne kissa på sig om hon vill, finns inget rätt eller fel, bara oförstående i omgivningen som inte förstår att alla människor är olika och gillar olika saker.  

Svar på tråden Min dotter verkar kissa ner sig