Ätit provera 14 dagar och fortfarande ingen mens!
Hej!
Jag har en fråga till er andra som också tagit provera. Jag har ätit Provera i 14 dagar sista tabletten tog jag i söndags. Hur länge har det dröjt för er andra innan ni fått mens?
Hej!
Jag har en fråga till er andra som också tagit provera. Jag har ätit Provera i 14 dagar sista tabletten tog jag i söndags. Hur länge har det dröjt för er andra innan ni fått mens?
Men nej, hur går det för dig? har du fått din mens ännu? Jag åt min sista provera igår och hoppas på att få mens snart..
man ska väl äta provera i tio dagar? sen ska man få mens efter tre till fem dagar sa min doktor.
jag fick min mens dagen efter sista tabletten.
fått nån mens än? ser det är några dagar sen du skrev...
Jag fick ordinationen att äta i 14 dagar av läkaren...gjorde det och har inte fått någon mens ännu!!
Nej inte ännu...vill inte bli besviken...igen
Ska vänta några dagar till och se...
Hur går det för dig? Jag åt sista proveran för fem dagar sen och fortfarande ingen mens....
Jag åt provera också i 14 dagar. Fick min mens först 2 veckor efter sista tabletten. Så ge det lite tid.
Jag har hittills inte fått någon mens...det har nu gått 16 dagar sedan jag tog sista tabletten.
Händer det inget inom denna veckan får jag ta ett test. Det är ju knappast första gången man inte fått mens!