• blirmamma2012

Ätit provera 14 dagar och fortfarande ingen mens!

Hej!
    Jag har en fråga till er andra som också tagit provera. Jag har ätit Provera i 14 dagar sista tabletten tog jag i söndags. Hur länge har det dröjt för er andra innan ni fått mens?

• Svar på tråden Ätit provera 14 dagar och fortfarande ingen mens!
  • lyckligtlottad1982

Men nej, hur går det för dig? har du fått din mens ännu? Jag åt min sista provera igår och hoppas på att få mens snart..

• leroy

man ska väl äta provera i tio dagar? sen ska man få mens efter tre till fem dagar sa min doktor.
    jag fick min mens dagen efter sista tabletten.

fått nån mens än? ser det är några dagar sen du skrev...

• blirmamma2012

Jag fick ordinationen att äta i 14 dagar av läkaren...gjorde det och har inte fått någon mens ännu!!

• lyckligtlottad1982
    blirmamma2012 skrev 2010-11-06 13:53:19 följande:
    Jag fick ordinationen att äta i 14 dagar av läkaren...gjorde det och har inte fått någon mens ännu!!
    Har du tatt gravtest? Dum fråga kanske.
  • blirmamma2012

Nej inte ännu...vill inte bli besviken...igen Flört
    Ska vänta några dagar till och se...

• lyckligtlottad1982

Hur går det för dig? Jag åt sista proveran för fem dagar sen och fortfarande ingen mens.... 

• ArtISkin

Jag åt provera också i 14 dagar. Fick min mens först 2 veckor efter sista tabletten. Så ge det lite tid.

• blirmamma2012

Jag har hittills inte fått någon mens...det har nu gått 16 dagar sedan jag tog sista tabletten.
    Händer det inget inom denna veckan får jag ta ett test. Det är ju knappast första gången man inte fått mens!

• ArtISkin
    blirmamma2012 skrev 2010-11-09 09:15:06 följande:
    Jag har hittills inte fått någon mens...det har nu gått 16 dagar sedan jag tog sista tabletten.
    Händer det inget inom denna veckan får jag ta ett test. Det är ju knappast första gången man inte fått mens!
    Ett tips är att testa rosenrot om du inte redan har gjort det. Har fungerat för mig varje gång.
  • lyckligtlottad1982
    ArtISkin skrev 2010-11-09 17:31:14 följande:
    Ett tips är att testa rosenrot om du inte redan har gjort det. Har fungerat för mig varje gång.
    Hur är det att kombinera rosenrot med provaran då?
Svar på tråden Ätit provera 14 dagar och fortfarande ingen mens!