• Tindra 00

Vart köpa provburkar? Snabb hjälp!!

Behöver snabb hjälp!

Vet någon vart man kan köpa små miniburkar som kan användas som provburkar till smink och hudvård? Jag läste om det för något år sedan här i en egenföretagartråd, men hittar den inte nu! Rynkar på näsan

Syrran ska ha sin första visning med hudvårdsprodukter och vill kunna skicka med "kunderna" miniprover då det ofta uppskattas enormt.

NÅGON??

Glad

• Svar på tråden Vart köpa provburkar? Snabb hjälp!!
  • annlu748

Åhléns säljer små burkar...men det kan ju bli rätt kostsamt. Undrar var Body Shop köper sina små provburkar...de delar ut om man vill testa någon kräm.

Förstår att det är av större kvantiteter du söker men kan vara bra att veta så länge.

• Linda1976

Köp linsburkar!

Annars har HM, Åhléns, Kicks.... 

Min smak är mycket enkel - jag nöjer mig bara med det bästa.
  • Tindra 00

Jag har kikat runt lite i affärer, och ibland har jag sett små burkar men ofta i 3-pack maximalt. Jag tänkte mer på "storpack", de behöver ej va perfekt kvalitet. Vanlig plats men många....hon ska ha ca 20 pers där med visning och krämerna är många haha..

• Linda1976

Ja, linsburkar är ju perfekt! Små och bra!

• Tindra 00
    Linda1976 skrev 2010-10-30 11:57:34 följande:
    Ja, linsburkar är ju perfekt! Små och bra!
    Du menar för ögonlinser? Hos optikern? Va längesen jag hade linser, minns ej vart man köpte...
  • Linda1976

Ja, fråga hos en optiker. Eller ring en linstillverkare och fråga. Bausch&Lomb, Ciba Vision, Johnson&Johnson, Alcon.

• Lady Li

smink & perukmakaren i stockholm har provburkar, även åhlens och kicks.

• höbåtsolle

Det heter var köpa provburkar.

Svar på tråden Vart köpa provburkar? Snabb hjälp!!