• Anonym

Herrparfym som gör dig kåt??

joop for men är en helt fantastisk doft!!!!

• Anonym

fahrenheit hade min pappa så den går bort, maken min har between sheets och hugo boss, båda två funkar alldeles utmärkt för att få mig på bra humör

• Anonym
    Anonym skrev 2010-11-03 21:02:06 följande:
    Axe Africa tror jag det var som gjorde mig tvärkåt, men det är så länge sen jag kände den doften nu att jag inte vet om det funkar längre
    Åh hjälp- me too!
  • Anonym
    Anonym skrev 2010-11-04 11:01:35 följande:
    Åh hjälp- me too!
    Finns den ens fortfarande? Känns som om det var i ett annat liv
  • Anonym

Parfym har totalt motsatt effekt på mig.
    Jag tycker att det är riktigt obehagligt när folk, i synnerhet män, har parfym. Usch.

• Anonym

Dior homme sport..funkar alltid ;)

• Anonym

Det här är ju lustigt. Ni som har er favoritparfym på er partner, tänk på att en parfym kan lukta oerhört gott på en person medans den inte funkar alls på en annan person. Så det är nog inte bara parfymen i sig som är grejen utan rätt parfym på rätt person.

• Anonym

MINOTAURE by Paloma Picasso, har såna minnen från heta stunder med ett kk. Bara doften av honom gjorde halva jobbet  ;)

• Anonym

En billigare variant som tydligen fungerar för min 17-årige son är Mexx (en svart flaska)

• Anonym
    Ixchel skrev 2010-11-05 23:23:21 följande:
    Aqua di Gio av Armani är underbar, men har inte känt den via min älskade. Bara sniffat på flaska. Måste nog köpa den till honom. Skulle ha gjort det förra veckan då det var rabatt på Kicks. Missade.
    Fast blir det motsatta då han har för mycket doft eller har börjat röka, igen. urrk.
    Den är gudomlig!
  • Anonym

Inte alls en knäpp fråga
    Mitt svar är Fahrenheit
    Jag vet inte vad det är med den herrparfymen men den gör mig heeelt galen :)

Svar på tråden Herrparfym som gör dig kåt??