• Candis

    Våra bästa år - Datum spoliers

    Här updateras alla speciella datumhändelser i serien.
    Nathalie & Fredrik sammarbetar så vi har bra spoliers.
    Nathalie samlar ihop informationen som Fredrik inkommit med, och tar bort paserade datum.
    Här inne har vi enbart datumspoilers, i den andre tråden kan vi snacka kring seriens spoilers.
    Detta för att alla skall trivas, och för att slippa samla pratat och en massa datum i samma tråd.

    Välkommen !!

    http://emaxalive.com/wp-content/uploads/2010/08/wpid-Days-of-our-Lives.jpg

    Varning för Spoilers!


    ♥ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ Anders ♥
  • Svar på tråden Våra bästa år - Datum spoliers
  • Det ljusa livet på landet

    Har steve fortfarande sina utbrott utan att veta vad det är för ngt som händer eller det ha börjat lösas?


    En dag i taget.. Sweetncute.se
  • H Raheb
    Det ljusa livet på landet skrev 2011-01-10 16:49:22 följande:
    Har steve fortfarande sina utbrott utan att veta vad det är för ngt som händer eller det ha börjat lösas?
    I fredagsavsnittet förde han bort john från sjukhuset, men han får fortfarande anfall med trummor och blinkande, och så himlande ögon till det. Har inte sett dagens avsnitt än.
  • Det ljusa livet på landet
    Vissla skrev 2011-01-10 16:59:11 följande:
    Va, lever Stefano? Vad hittar han på nu då?
    Ligger på dödsbädden kan man väl säga, riktigt sjuk. Blev du förvånad av att han lever än?
    En dag i taget.. Sweetncute.se
  • Vissla
    Det ljusa livet på landet skrev 2011-01-10 17:00:36 följande:
    Ligger på dödsbädden kan man väl säga, riktigt sjuk. Blev du förvånad av att han lever än?
    Nej inte egentligen, har väntat på attt han ska dyka upp o s missar jag de bara för att de är jullov o hela familjen är hemma o myser o jag inte hinner titta
  • H Raheb
    Det ljusa livet på landet skrev 2011-01-10 16:54:04 följande:
    Hur är det med John, ligger han i koma än?
    Han ligger i koma än.
  • Det ljusa livet på landet
    Vissla skrev 2011-01-10 17:02:38 följande:
    Nej inte egentligen, har väntat på attt han ska dyka upp o s missar jag de bara för att de är jullov o hela familjen är hemma o myser o jag inte hinner titta
    Han var tbx redan innan jul John o Marlena var ju hos honom på sjukhuset  ett annat land.
    En dag i taget.. Sweetncute.se
  • Vissla
    Det ljusa livet på landet skrev 2011-01-10 17:03:40 följande:
    Han var tbx redan innan jul John o Marlena var ju hos honom på sjukhuset  ett annat land.
    Mellan tjejen på dagis fick tidigt jullov, har missat nästan en månad när jag tänker efter
  • H Raheb
    Vissla skrev 2011-01-10 17:02:38 följande:
    Nej inte egentligen, har väntat på attt han ska dyka upp o s missar jag de bara för att de är jullov o hela familjen är hemma o myser o jag inte hinner titta
    Man har inte fått se mer än hans håriga hand med dimeraringen än, och att EJ sitter och pratar med en säng inklädd i plastskynken.
Svar på tråden Våra bästa år - Datum spoliers