EldHav skrev 2012-01-12 11:52:10 följande:
Hej alla femcapare!
Jag är sååååå nöjd med min femcap!! Har gjort hela mitt liv så mycket enklare, och hormonfritt! Eller ja, förutom de hormoner min kropp själv skapar då
Jag hade ganska svårt att FC på plats början, men provade att börja med den kortare änden när den ska in, det gick som en dans! Och vad jag förstår ska det inte spela någon roll vilket håll den sitter på, bara den sitter på plats?
Min livmodertapp är bakåtlutad, kanske därför det funkar bättre så?
Just nu har jag ganska bra koll på min cykel, så jag har i FC en dryg vecka, då jag vet att det är läge att skydda sig, och man oftast vill mer än annars
Min man säger att han inte märker av den, inte jag heller!
Jag har bara ett problem... Jag får inte ut den! Jag har för korta fingrar, de kommer inte åt handtaget!! Min man fick snällt gräva ut den sist!

Iofs hade han inget emot det
Kanske minns jag fel, men jag vill minnas att jag läst en tråd med FC där någon satt ett snöre i handtaget, eller minns jag fel? Kanske borde funka?
Beställde min FC från England, halva priset inkl frakt...
Jo du kan ha ett snöre det säger dem på videon på denna hemsida
http://www.femcap.se/hur-fungerar-femcap funderar själv på att skaffa en femcap då jag tappar sexlusten helt med p.stav mår dåligt av p-piller och vågar inte testa p-ring då jag med stor möjlighet tappar sexlusten, inte för att jag har så himmla mycket sex ändå, men det kan ju bero på min räddsla att bli gravid igen, gjorde en abort för ett år sen, barnet var dock planerat, men då jag blev gravid så kännde jag mig inte redo och lider av psykisk ohälsa så det var inte så bra då. Så just nu vill jag inte bli gravid, och vill inte igenom gå en abort till för man mår så dåligt av att ta död på ett liv tänker på det nästan varje dag på den hämska aborten. Var dock bara i v7, och 6 dagar så nästan 8 veckor.
Undrar om jag ska ha mellan på min femcap stod ju om man haft tidigt missfall eller gjort tidig abort att man ska ha mellan. och stor och man fött barn.. Men undrar vad dem räknar som tidig abort då.
Kan du länka hemsidan till england?