Fille88 skrev 2011-03-06 01:03:44 följande:
Jag är garanterat FÖR dösstraff.
Folk som har dödat eller sexuellt utnyttjat ett barn kan bli dödade själva tycker jag!!
Men annars ska det vara dödstraff för brott som: Mord , Pedofili, Våldtäckt , m.m
Sen tycker jag även att man borde hugga av ena handen på en tjuv som man gör i vissa arabländer,,, om det är en vuxen ( kanske även ett barn , jag vet ej)
Men det är en annan femma jag är inne på nu..
Men angående dödstraff så tkr jag att JA: Återinför dödstraff ,,gamla sverige var MKT BÄTTRE
Tyvärr så är dagens Sverige väldigt mesigt land med mesiga straff och fega människor,,,Annars är landet en av världens bästa i världen!.
*asg* ja visst var gamla Sverige såå mycket bättre, offentlig prygling, mord, våldtäkter och misshandel som låg lååångt över den statistik vi ser idag. Men det är klart, det är ju bättre att avrätta och misshandla folk (för ja att hugga handen av någon är misshandel) och ha en högre och grövre brottslighet än att satsa på vettiga fängelser (lyx om du så vill) och en lägre brottslighet och färre återfall....
F.ö är det inte olagligt att vara pedofil, det är olagligt att våldta barn. Men hur som, vill du ha det som i någon muslimsk diktatur rekomenderar jag dig en flytt, glöm inte solkrämen bara!