Elfas skötbord?
Vi har funderat på att köpa Elfas skötbord, det med trådbackar, då det är det enda som verkar passa i vårt badrum. Skulle vilja veta vad ni andra har för erfarenheter ang. detta skötbord. Tack på förhand!
Vi har funderat på att köpa Elfas skötbord, det med trådbackar, då det är det enda som verkar passa i vårt badrum. Skulle vilja veta vad ni andra har för erfarenheter ang. detta skötbord. Tack på förhand!
Bara en fundering,varför inte ett på väggen? BORDE passa...Jag bara ÄLSKAR mitt "vegga" från brio som sitter fast på väggen.
Har ett Elfa och är jätte nöjd! Hade tänkt mig en Vegga först men så vart det så jobbigt med att borra i kakel osv.... så då ville jag ha Elfa och har inte ångrat det en sekund, hellt underbart det finns så mycket plats under för förvaring.
Ebben, Vi har ingen riktigt bra vägg att borra upp skötbordet på, annars var det min första tanke.
Tänkte att ett Elfa kan man ju sedan bygga på och använda i garderoben, mycket smart tycker jag
Jag älskar mitt Elfa! det är så skönt att kunna ha kläder, blöjor, handdukar, ja allt precis på plats. ( jag skulle nog eventuellt kunna delta i nån fånig reklam på tv just nu känner jag )
Det är stabilt och rejält vilket jag tycker är kanonskönt nu när bebisen blivit barn och gärna vill ställa sig upp på skötbordet. Var hos en kompis som hade ett skötbord på badkaret men det var alldeles för vingligt för att jag skulle våga ha min då åttamånaders vilding därpå. Köp du ett elfa! Lycka till med allt!!
Ja,oki! Var bara ett tips....Man måste ju helt klart ha en väggplats att ha det på....Mitt vegga har jag uppe alltid fast jag inga småbarn har.Superbra att ha toapapper,tuber,flaskor,tvål,handdukar mm i...
Ebben, jag Vegga verkar vara jättebra, hade helt klart köpt det om jag hade väggplats, svårt att skruva fast i fönstret
Extra förvaring behöver man ju alltid i badrummet!
Tack för era synpunkter, tar gärna emot fler.
Jag har varit väldigt envis med at jag ska ha ett ELFA skötbord. Dels för att jag tycker att det verkar vara praktiskt och dels för att jag när jag inte behöver ha det som skötbord längre så stoppar jag in det i en garderob som förvaring.
Ville dock inte köpa ngt nytt för jag tyckte att det var dyrt. När jag ringde på annonser var det alltid någon som hade bokat det. Kändes som om jag var på väg att ge upp. Men så satte jag ut en egen annons på blocket om att jag ville köpa ett. Det var flera som ringde och nu har jag äntligen köpt ett. Å vilket fynd, ser nästan helt nytt ut och endast 300:-
Var också in på blocket igår, nog en bra idé att sätta in egen annons som du gjort Tjockepoffa, ska fundera på det
Hur högt är ett ELFA skötbord?
86 cm, sen tillkommer en liten kant på 16 cm så att barnet inte trillar åt sidorna.