Elfas skötbord?
Vi har funderat på att köpa Elfas skötbord, det med trådbackar, då det är det enda som verkar passa i vårt badrum. Skulle vilja veta vad ni andra har för erfarenheter ang. detta skötbord. Tack på förhand!
Vi har funderat på att köpa Elfas skötbord, det med trådbackar, då det är det enda som verkar passa i vårt badrum. Skulle vilja veta vad ni andra har för erfarenheter ang. detta skötbord. Tack på förhand!
I Babyproffsens katalog står det:
Brio Elfa
H: 100 cm
B: 68 cm
D: 55 cm
Det jag är intresserad av är hur hög sköthöjden blir... är en kortis...
Jag går och mäter igen...
Sköthöjden är 86 cm. Allt som allt blir det 100 cm.
(Måttade lite galet förra gången, men bara en skillnad på några cm).
Hej igen,
Tjockepoffa, satt in en annons på blocket och fick ett antal svar, köpte tillslut ett jättefräscht Elfa skötbord för 250 kr, vilket FYND!
Nytt kostar det mellan 1200-1400 kronor!
Nu blir jag nyfiken. VILL SE!
TantG
om du går in på följande länk och klickar på Övriga produkter så ser du hur ett ELFA skötbord ser ut. www.elfa.com/index-SE.html
Inte det snyggaste kanske, men praktiskt.
Har inte IKEA ett liknande skötbord med trådbackar under, men mycket billigare?
TACKAR! Ser ju super smart ut...
Lotta73!
Du har verkligen gjort ett kap!
Jag är så himla nöjd med mitt. Funkar kanon. Nu har jag ju fått min lilla Julia att testa på...
Har inte sett något liknande på IKEA men det finns ju andra varianter där.
Tjockepoffa! Härligt att ha en liten Julia att testa på
Själv får jag vänta några veckor till..men den som väntar på något gott....
Hej! Vi hade Elfas skötbord när våra småttingar var i blöjåldern och det var redan i början av 90-talet kanonbra. Kan tänka mig att det inte blivit sämre sen dess.
hej! ikea har ett liknande, men det ska monteras på väggen o så e det inga korgar under. kommer inte ihåg vad det kostade, men billigare än elfa skötbordet var det. ni får ursäkta att jag bara skriver med med små bokstäver men lillan sover på den ena armen...
Är det någon skillnad mellan Elfas skötbord och de vanliga hyllsystemen från dem? Alltså, om man redan har hyllsystemet, kan man köpa till skötbordsdelen?
snysop, det ska gå att kombinera men jag vet inte riktigt vart man kan köpa bara skötbordsdelen.
Snysop, du kan väl kontakta ELFAs kundservice och se om de kan tala om för dig var du kan köpa skötbordsdelen. Jag har inte sett den löst någonstans men kanske kan man beställa den direkt från dem?
www.elfa.com/index-SE.html