• Nostalgity

Kaxs vinteroverall, någon med erfarenheter?

Jag har nu köpt en Vinteroverall te min 2 åring från Kappahl i märket Kaxs. Enligt testtabeller som jag såg idag så håller den inte riktigt vattentätheten enligt testet. Har ni några erfarenheter av denna overall? är ni nöjda ? håller den värmen? är den vattentät eller är barnen fuktiga/blöta efter en dag ute?

Jamie 10/12 -08
  • Svar på tråden Kaxs vinteroverall, någon med erfarenheter?
  • Kina79

jag hade den förra vintern när den var helt ny i sortimentet.
    Den är underbar.
    Jag har en dotter som är mkt varm av sig, svettas lätt. Hon var aldrig svettig i den.
    Sen har jag en fryskyckling - hon var aldrig kall i den.

De var aldrig blöta igenom, förskolepersonalen prisade dem och tyckte de var jättebra.

Jag var meganöjd

Detta året fyndade jag tre stycken när vår KappAhl hade tag tre betala för två

• Nostalgity
    Kina79 skrev 2010-11-02 09:24:51 följande:
    jag hade den förra vintern när den var helt ny i sortimentet.
    Den är underbar.
    Jag har en dotter som är mkt varm av sig, svettas lätt. Hon var aldrig svettig i den.
    Sen har jag en fryskyckling - hon var aldrig kall i den.

De var aldrig blöta igenom, förskolepersonalen prisade dem och tyckte de var jättebra.

Jag var meganöjd

Detta året fyndade jag tre stycken när vår KappAhl hade tag tre betala för två
    åh vad underbart att höra! =D . ja, tag 3 betala för 2 är ju suveränt! jag gjorde världens kap när jag köpte min...de erbjöd mig att bli medlem samtidigt  så jag fick 25procent på den! 
    Jamie 10/12 -08 <3 Bf 4/7 - 11 .
  • Malllis

Vi hade tvådelat set från Kax förra året till sonen och det var nog det bästa jag någonsin haft! Han var aldrig blöt, de torkade fort, och slets väldigt lite. Han kommer ha Kax även i år!

Svar på tråden Kaxs vinteroverall, någon med erfarenheter?