• Panter­a22
    Äldre 2 Nov 20:11
    4550 visningar
    7 svar
    7
    4550

    Snygga klassiska kläder till 10-12- åriga killar på nätet

    Jag skulle vilja ha tips och diskussioner om var man köper kläder utan konstiga tags och skumma logotyper mitt på bröstet till sin pretonåring på nätet? Jag har försökt att leta till exempel efter en vanlig lammulströja i en timme nu. Finns bara för vuxna! Om man inte vill ha kläder från de största kedjorna utan kanske lite mer gå bort kläder, eller vanliga kläder av bra kvalitet typ skjortor, jeans, enfärgade tshirts, strumpor  i bra kvalitet utan spindelmannentryck, klassiska mönster på mössa och halsduk, normala jackor, kanske en duffel, basebolljacka, snygga och hållbara jeans i normal rak modell. Kängor i läder förutom Timberlands uttjatade modeller var finns det? Jag vill köpa en keps utan företagsprofil tex. Hjälp?

  • Svar på tråden Snygga klassiska kläder till 10-12- åriga killar på nätet
  • Panter­a22
    Äldre 2 Nov 20:57
    #1

    puff!

  • Kan inte bli bättre än såhär
    Äldre 2 Nov 22:00
    #2

    Abercrombiekids beställer jag mycket från

  • Panter­a22
    Äldre 3 Nov 19:26
    #3

    Jag var inne o kollade där på Abercrombiekids. Det var ju jättesnygga killkläder! Men hur är det med storlekarna? Vilken storlek ska man ha då man är 10 år? Small?

  • Kan inte bli bättre än såhär
    Äldre 3 Nov 19:46
    #4

    Min dotter är 11 nu och smal och har barn L och de är lagom stora, dvs barn M är helt perfekta just nu men inte i sommar så därför L

  • Äldre 12 Nov 23:48
    #5

    Denna vinterkänga i GoreTex köpte vi till 11-årige sonen idag: http://www.vikingfootwear.com/default.aspx?aid=9168930#product=9172769&category=default&page=4&freetext=default&action=product
    Finns på Eurosko, pris 900:-

    Kanske inte vad du är ute efter men sonen som vill ha något lite mer vuxet än tråkiga barnkängor eller stövlar älskar dem!

    Håller för övrigt med dej, svårt att hitta snygga kläder till killar. Vår son har ändrat klädstil helt i höst, mycket mer dressat nu. Vill ha mörka jeans som är smala nedtill, skjortor och sånt. Grejar framför spegeln med vax i håret på morgnarna :)

  • Äldre 13 Nov 10:00
    #6

    lingon och blåbär köper jag kläder till barn. gillar att dom har neutrala men ändå jättefina kläder.

  • Panter­a22
    Äldre 17 Nov 19:58
    #7
    mildamatildas skrev 2010-11-12 23:48:40 följande:
    Denna vinterkänga i GoreTex köpte vi till 11-årige sonen idag: www.vikingfootwear.com/default.aspx?aid=91689...#product=9172769&category=default&page=4&freetext= default&action=product
    Finns på Eurosko, pris 900:-

    Kanske inte vad du är ute efter men sonen som vill ha något lite mer vuxet än tråkiga barnkängor eller stövlar älskar dem!

    Håller för övrigt med dej, svårt att hitta snygga kläder till killar. Vår son har ändrat klädstil helt i höst, mycket mer dressat nu. Vill ha mörka jeans som är smala nedtill, skjortor och sånt. Grejar framför spegeln med vax i håret på morgnarna :)
    De blir mer medvetna om sitt utseende! Gulligt!  
    Det var rejäla kängor som ser snygga ut.

     Jag hittade en helt snygg tomteröd "dunjacka" i stl 146 på H&M för 199 kr här om dagen. Jag blev störtglad!
     den ser dyrare ut än den var, liknar en Fjällrävendunjacka: stor och bullig, så nu kan pappa o son vara lika i vinter! Den måste ha hamnat fel, finns inget märke i den(?).
Svar på tråden Snygga klassiska kläder till 10-12- åriga killar på nätet