pcoare får pojkar eller`?
hej tänkte bara höra om det finns ett samband mellan att man har pco och får pojkar? ngn som har flickor och pco=
hej tänkte bara höra om det finns ett samband mellan att man har pco och får pojkar? ngn som har flickor och pco=
jag har hört att PCO medför fler missfall, tror ni det stämmer?
Även läst att det är vanligare om man är Rh negativ.
Och så läste jag att det fanns vetenskapliga bevis för att blodgrupp 0 har fler missfall och bör starta bebisverkstaden tidigare.
Jag som har PCO, och blodgrupp 0 negativ, blir väl inga barn då!
Blöder precis efter MA, kanske har prognoserna rätt?
pcos innebär inte större risk för missfall. Men en del kan väl få pcos pga övervikt, och övervikt är väl ändå lite riskfaktor?
Det kan vara såhär att eftersom pcos oftast under behandling vet när ägget lossar, har sex direkt istället för "vanligt" folk som har sex lite då och då. Då är det såhär att killspermier är snabbare fram när ägget är redo och framme. Tjejspermier är segare i starten MEN överlever längre inuti i väntan på ägg som kommer, om där inget fanns redo. Därav kanske ett överskott på killar bland pcos mammor, vi är pang på här går det inte att vänta ;)
Jag har PCO och har en son samt väntar en tjej i slutet av februari!
Jag har pco, prickade in ägglossning (äl-spruta) och gjorde alla tänkbara saker som sägs ge kille - men ut kom en tjej
Min syster har PCO och fem tjejer, hoppades väl på att äntligen få en pojk på femte försöket :P
Hon har inte haft några missfall...
Jag har PCO och rh- men vet inte min blodgrupp, har gjort 3 fulla IVF försök och fått MA men ingen bebis.
Tror på (hoppas på) "slumpen" :)
jag har pco och 2 döttrar. vad 3an blir återstår att sese
Jag kan väl återkomma med att säga att jag fick en pojke, så det var väl prick på ÄL men det var oxå det värsta sexet ever (jag misstänker starkt vilken gång det tog sig) men som sagt det verkar bli lite av varje i vilket fall