• Jag bryr mig inte vad ni tycker

Du som gjorde kejsarsnitt. Hur länge blev du kvar på BB?

Skriv också om det var planerat, akut eller urakut kejsarsnitt.

Jag var inskriven 5 dagar och fick urakut kejsarsnitt.

• Svar på tråden Du som gjorde kejsarsnitt. Hur länge blev du kvar på BB?
  • Jossofräs

Jag blev akutsnittade klockan 23 söndagkvällen, var inskriven till på fredagen. Hade fått åka hem redan på tisdagen om det inte varit för att dottern fick höga gulsotsvärden, hon behövde dock aldrig sola som tur var :)

• MamaPapa

Jag hade akutsnitt och var kvar i 5 dagar pga infektion hos sonen som behövde behandlas.

Själv blev min son direkt nedflyttad till Neo och sen hamnade jag där, men inte inskriven då. Var där i 3 månader.

• Honey1982

Gjorde planerat snitt. Skrevs in på tisdagsmorgonen, snittades på förmiddagen och låg kvar två nätter. Åkte hem tidig eftermiddag på torsdagen.

♥ Adam 060123 ♥ Amelia 100907 ♥
  • helene306

Första barnet: 5 dagar pga att han gick ner mer än 10% och blev lit för gul (akut snitt)
    Andra barnet: 2 dagar (planerat snitt)

(¯`°?.¸ ღ F+H=D&A ღ ¸.?°´¯)
  • Dixabilly

Akutsnitt med allvarlig infektion, spinalhuvudvärk o blodförgiftning vilket slutade med över 3 veckor på BB inkl jul & nyår..

♥ (¯`°?.¸ ♥ Love Life ♥¸.?°´¯) ♥
    Dixabilly skrev 2010-11-03 10:29:30 följande:
    Akutsnitt med allvarlig infektion, spinalhuvudvärk o blodförgiftning vilket slutade med över 3 veckor på BB inkl jul & nyår..
    Det var inte roligt
  • brummagumman

Akut snitt torsdag kväll, åkte hem söndag förmiddag en blev utskriven måndag dag. Inga komplikationer.

• Nannafia

1a barnet katastrofsnitt/urakut snitt; hem efter 6 dagar (tjatade, orkade inte vara på sjukhus mer, då jag var inlagd även innan)
    2a barnet planerat snitt; hem dagen efter
    3e barnet planerat snitt; hem efter 2 dagar pga blåsljud på bebisens hjärta, som var ok dagen efter (annars hade jag åkt 1 dag tidigare)

Svar på tråden Du som gjorde kejsarsnitt. Hur länge blev du kvar på BB?