• Anonym

Kär, men killen är medlem i bandidos.

Ja nu har man gjort ett stooort misstag,
    Gått och kärat ner mig i en underbar kille.
    Snygg och helt fantastiskt underbar.
    Igår kläckte han ur sig att han nyss har blivit medlem i bandidos.
    Jag vill inte bli inblandad i sån skit då jag har ett barn på 2 år.
    Men han är ju så jävla snäll och underbar mot h*n och mot mig.
    Men när han sa de så fick jag en klump i magen, vill verkligen inte leva i rädsla att nått ska hända.

Så hur kan man avsluta detta snyggt?

Eller ska jag ge det en chans?
    Gud så förrvirad jag är! 

• Svar på tråden Kär, men killen är medlem i bandidos.
  • Girlinthecity

Jag skulle personligen itne ge det en chans med tanke på vad bandidos står för, spelar ingen roll hur "underbar" han är när vi är ensamma.

Jag det är skälet jag skulle ge för en separation.

• Lilly mama

Jag skulle passa mig djävligt noga för att inleda ett förhållande med en sån man. Det är ju inte så att han försöker avsluta den delen av sitt liv. Tvärtom har han precis blivit medlem. Nu behvöer det kanske inte betyda att han kommer begå en massa brott, men de han umgås med som nära vänner är inte direkt söndagsskolelärare... Trist men dra öronen åt dig. Du vill nog inte hamna i den smeten! Du behöver ju inte säga varför du gör slut, utan kan kanske flumma lite om att det inte känns rätt. Om du bedömer att han kan ta det (svårt att avgöra när man inte känner någon av er) så kan du vara brutalt ärlig och säga att du inte kan ställa upp på Bandidos värderingar och att en medlem inte är en person som du vill ha i ditt barns liv.

• deus ex machina

Akta dig för honom. Han kanske inte är farlig i sig, men kretsarna han rör sig i är, och har han gått med, står han ju för den gängverksamhet och kriminalitet bandidos håller på med.
    Hur gammal är snubben egentligen?

Det lär nog bli svårt för honom att lämna bandidos när han väl är medlem också... Glöm honom, annars lär du hamna i trubbel (bli indragen i diverse kriminalitet, användas som alibi etc etc).

Om du inte lämnar honom, tycker jag du ska kontakta socialkontoret för omplacering av ditt barn.

• Anonym

Njae, det är ingen man jag velat ha i mina barns närhet oavsett hur snäll och fin han än verkar vara. Tycker du ska tänka på din son först och främst, se till så att han får en trygg uppväxt utan någon inblandning av kriminella.

• Anonym
    deus ex machina skrev 2010-11-03 10:38:26 följande:
    Akta dig för honom. Han kanske inte är farlig i sig, men kretsarna han rör sig i är, och har han gått med, står han ju för den gängverksamhet och kriminalitet bandidos håller på med.
    Hur gammal är snubben egentligen?

Det lär nog bli svårt för honom att lämna bandidos när han väl är medlem också... Glöm honom, annars lär du hamna i trubbel (bli indragen i diverse kriminalitet, användas som alibi etc etc).

Om du inte lämnar honom, tycker jag du ska kontakta socialkontoret för omplacering av ditt barn.
    Han är tyvärr inte så gammal bara 23 år.
    Han har precis blivit antagen så nu är han deras lilla ''h*ora* som han kallade de så fint.

Nej jag måste tänka på mitt barn och gör slut med honom på ett fint sätt. säga att vi inte passar ihop. vi har bara dejtat ett par månader så det måste ju va lätt.
  • pussgurkan86

även om du är kär och förälskad i den här mannen så måste du tänka på din och framförallt ditt barns säkerhet.

jag hade definitivt gjort slut. man skämtar inte om att någon blev nerstucken och såna saker. det är hemskt.

• Anonym
    pussgurkan86 skrev 2010-11-03 10:43:05 följande:
    även om du är kär och förälskad i den här mannen så måste du tänka på din och framförallt ditt barns säkerhet.

jag hade definitivt gjort slut. man skämtar inte om att någon blev nerstucken och såna saker. det är hemskt.
    Jag kommer göra slut idag. ska bara få tag på honom,
    Vill verkligen inte att mitt barn ska fara illa för jag är dum och blir kär.
    även om jag inte visste det innan men nu vet jag.
  • Anonym

Låt honom välja, bandidos eller dig

• pussgurkan86
    Anonym skrev 2010-11-03 10:45:35 följande:
    Jag kommer göra slut idag. ska bara få tag på honom,
    Vill verkligen inte att mitt barn ska fara illa för jag är dum och blir kär.
    även om jag inte visste det innan men nu vet jag.
    ja det finns andra män. du behöver inte säga för att han är med i bandidos utan något annat. lycka till.
  • Anonym
    Anonym skrev 2010-11-03 10:46:09 följande:
    Låt honom välja, bandidos eller dig
    Jag tror tyvärr han väljer bandidos framför familjelivet.
Svar på tråden Kär, men killen är medlem i bandidos.