• Morkullan

Intralipiddropp

Någon som vet till vem jag kan vända mig här i Sbverige för att få intralipiddropp?

Min engelska fertlitetsläkare har ordinerat det och jag skulle helst slippa åka till London för att få dropp i en timme om det går att lösa på hemmaplan. Nån som vet till vem jag kan vända mig för att få denna ordination från en utländsk klinik utförd här i Sverige?

• Svar på tråden Intralipiddropp
  • Lilli77

Hej Villblimor,

Vet tyvärr inte da det gäller Sverige. Men min klinik i Warszawa, Invimed, gör Intralipid. Tänkte att det säkert är billigare att ta sig hit än London? Ni flyger blilligt med Wizzair (Skavsta och Malmö i alla fall, Göteborg ocksa tror jag), kliniken ligger ca 15 min med taxi från flygplatsen. Resan med taxi kostar max 100 kr och hotell är definitivt billigare än i London.

Tveka inte att höra av dig om du vill ha mer info om det är svart att hitta klinik i Sverige. Lycka till!!

• Morkullan

Tack snälla för tipset. Nu har vi sådan tur att vi har vänner vi bor gratis hos i centrala London och Ryanair biljetterna är väldigt billiga just nu så ekonomiskt är det inte något stort problem. Det är mer tidsåtgången. Det blir ju tre dygn man är borta från jobb för en ynka timmes dropp.

Svar på tråden Intralipiddropp