Ok, rate my look....
Bara för skojs skull...snygg eller ful?
Inget större fel på dig, rätt medel. Håret, sminket och ögonbrynen går dock fetbort och ser billigt ut.
blå kajal kläder inte någon, ev om man ska på 80 tals partaj tema.
Man kan aldrig få "sexiga ögon med blå kajal, utan de ser enbart omoderna ut, och konstiga. Har precis fått min mamma att sluta med blå kajal. Och det blev enorm skillnad.
Men jag tycker du är söt och ser yngre ut än vad du är, snygga tuttisar också
blå kajal kläder inte någon, ev om man ska på 80 tals partaj tema.
Man kan aldrig få "sexiga ögon med blå kajal, utan de ser enbart omoderna ut, och konstiga. Har precis fått min mamma att sluta med blå kajal. Och det blev enorm skillnad.
Men jag tycker du är söt och ser yngre ut än vad du är, snygga tuttisar också
Testa en kajal från lancome som heter bronze den ger inte ett hårt intryck alls och som sagt måla i franskanten inte på insidan
Du är snygg, men behöver "uppdateras"
och du ser helt ok ut för 2 barns morsa ,med lökarna och allt men efter att ha läst genom hel atråden ,håller jag med maioriteten... varm brun ton i håret, skippa det blå runt ögonen och bättre underlag.. då bli du en riktigt pllinga
Låt ögonbrynen växa ut mer men noppa lite mer närmast näsan, tänk en rak linje från inre ögonvrån upp till ögonbrynet, innanför denna ska det inte finnas några strån. det kommer att öppna upp ögonen massor!
Söt o näpen i ansiktet ju.. Cool halloween look med den där capen..
Tatuera inte dina ögonbryn vad du än gör tjejen..Man har sett för många misslyckade sådana ögonbryn.. usch usch...
Hellre mjuk penna eller nån ögonbryn skugga då...
Och har man " hyllan" så klart ska man framhäva den... Kvinnligt.. så gör man ju själv med.. Men tänk på att gränsen mellan classy sexy o trashigt slampig är väääldigt fin...Men ibland FÅR man vara lite slampig..hehehe..
Jag håller med om att ögonbrynen är för hårt noppade. Du är säkert en söt tjej, det är svårt att avgöra på bara en bild, men det är nåt som känns lite slitet med ditt utseende. Som att du ser äldre ut än vad du säkert är. Jag kan bara inte riktigt sätta fingret på det.