Umgängesrätt,hur funkar det?
tänker på dig..du fixar detta..
hur har det gått med allt? har ni vart i rätten?
tänker på dig..du fixar detta..
hur har det gått med allt? har ni vart i rätten?
massa massa styrke kramar!! kan på ett sett förstå dig, har massa problem me mitt ex med.. baarnet är 4månader, han skickar sms först att han ska lämna tillbaka min hund som han skulle ha en koratre period, för de va så jobbigt att ha kontakt.. jag sa "Okej kom med henne" sen dagen efter får ja ett långt sms där han förkarlar sin kärlek. jag svarar inte. senare skriver jag bara att jag nog fixat hem till hunden så han kan komma. då säger han att han kan ha kavr henne för han vet vart jag står vad de gäller oss. Jag säger han ska komma med henne isf o att han inte kan leka fram o tebax...
han skriver att han inte vill ha kontakt med mig, men med barnet.. hmm.. hur ska han ha kontakt med en 4mån bebis utan att ha kontakt med mig, har han tänkt ringa? =/
Han har inte träffat henne något sen han drog typ, han var dock här efter jul för att JAG sa åt han att hämta sina lådor för jag ska flytta, o då träffa han barnet.. men de va ju inte så att han kom för att träffa henne..
så länge ja spelar på hans sätt, snäll, gullig osv så är allt lungt.. men när jag ber han sluta höra av sig eller så så låter de direkt att han ska ha kontakt med barnet, enbart som vapen använder han henne.. det e så hemskt..
de sista sa han att jag ska ringa familjerätten o prata om umgänge, var, när,hur. men det är INTE upp till mig!!
och jag kommer kämpa för min dotter, ingen hemsk människa ska få förstöra henne, och hon ska inte få vara en del i hans sjuka liv o spel..
men när ja fått min hund tillbaka ska jag byta nummer o klippa allt... vill han sen träffa henne så kommer jag säga att det sker hos mina föräldrar, då hindrar ja inte ett umgänge, men det kan inte bara vara på hans villkor.. men ja undrar ja hur detta kommer bli.. men jag har räknat bort han, vill bara att han kommer med min hund.,... men de e så tråkigt att de finns så många idioter!!!