• Anonym (Saknar dig ts)

Umgängesrätt,hur funkar det?

Ts: Ja du gumman, vad säger man?!?! Rynkar på näsan Har fått lära "känna dig" under ett par månader nu under våra graviditer å även nu efter...Jag liiiider så med dig gumman, å  önskar jag skulle kunna hjälpa dig med nåt!!! Du vet oxå vad jag tycker om pappan i detta fallet, då jag fått höra MÅNGA "historier"...

HOPPAS innerligt att allt kommer lösa sig till det bästa för både dig och barnen!!!!

Saknar dig otroligt mycke så hoppas du förstår vem jag är!
    ALL min styrka till dig och dina barn vännen!!!!!! Hjärta

Ska följa denna tråd för att se hur det går för dig/er!!!

För att du ska förstå vem jag är så säger jag bara: Skåååååål (i fanta) tamejtusan Skål 

Kraaaam från "M79"

• Anonym (Saknar dig ts)
    Anonym (Orolig mamma) skrev 2011-02-05 23:13:51 följande:
    Det är en stor glädje för mig att ha fått lära känna en så go tjej som dig,du har stöttat mig i alla månader under grav fr +et på stickan å fram tills nu..det betyder oerhört mkt. man har legat sömnlös många nätter å du har varit fantastisk. jo jag vet vad du tycker om honom å du e inte ensam om den känslan...
    tack för att du e så underbarHjärta kraaaam
    Va gullig du är vännen!!!! NU blir jag alldeles rörd!!!! Ja jag har verkligen försökt stötta dig i allt å blir ju jätteglad att jag lyckats oxå! Tyvärr så kan jag inte hjälpa å stötta lika mycket i denna jobbiga process, men HOPPAS sååå innerligt att du har fel i vad du tror han kan komma att ta till för medel!!!

Men som sagt..Jag SKA följa dig här för att se vad som händer,så hoppas du uppdaterar med allt du känner att du vill och kan!

Tusen kramar till dig och xxxxxxxx och xxxxx Hjärta
Svar på tråden Umgängesrätt,hur funkar det?