Umgängesrätt,hur funkar det?
Nu lägger jag mig i lite mer än du frågar om. Tycker du ska tänka efter lite avseende ett avgörande i domstols. Om det blir en tvist angående vårdnad, umgänge eller boende kan en tuff advokat anställd av ditt ex eventuellt driva frågan om din lämplighet hårt. Även om du, och ditt ombud, säkert kan ifrågasätta hans lämplighet kommer även din lämplighet bli ifrågasatt. Jag kommer nu bara ta upp ett antal punkter som en advokat kan driva mot dig. Nu är det säkert lungt för dig men bara så du är medvten om vad som kan hända. Du behöver absolut inte svara här utan bara fundera lite på hur det skulle vara under en rättegång.:
"Hur kan du ha skaffat barn med två helt olämpliga pappor? Tyder det inte på dåligt omdöme?"
"Hur har du din försörjning? Har du jobb och utbdildning?"
"Vilken typ av nätverk och stöd har du i din närhet? Är det ett lämplig nätverk för ett barn?"
"Hur bor du?"
"Kommer du kunna ta hand om ett barn till på ett bra sätt?"
"Har du några tidigare domar mot dig?"
sen-jag skaffade barn med en man som lovat att hans kriminella bana låg i hans förflutna, å alla e väl värda en chans?!
jag e utbildad terapeut inom ett ämne.
mitt nätvärk är stort, har en mkt bra fam å goda vänner som alla har ett bra liv med sina fam.
jag bor i en 3a ganska så centralt.
jag tar hand om mina barn på bästa sätt, å nej jag har inga domar på mig.