• Miki75

Lätt andfådd

Är det verkligen normalt att vara såå himla andfådd hela tiden...det känns som om jag är propp mätt hela tiden..jättejobbigt..det räcker att jag går upp i trappor hemma för att jag skall bli helt slut...puh...=)...jag är bara i vecka 14 så det verkar skumt....kan det vara så att tarmarna inte har hittat rätt än...?? Samma när jag äter....kan inte äta lika mycket som innan....jag hade normala portioner tidigare men nu speciellt på kvällen så går det inte ner....jag blir så mätt....jättekonstigt..så tänker man...om det är så nu och magen har inte kommit ännu hur blir det sen när bebben trycker på och det blir jobbigt med andningen...då kommer jag inte kunna röra mig....=)...Världens sämsta kondis...heheheh.

• Svar på tråden Lätt andfådd
  • Miki75

Heheheh alltså är det normalt....men det känns lite som om man överdriver...men det är jobbigt.....men jag tror att folk har svårt att tro det när man ej har mage....eheh tror dom att man vill flyta på tyck synd om mig vågen...=)......jag har lagt ner styrketräningen sen två månader sen och tänkte att det kanske kunde varit det men då är det kanske bebben....hur långt har du gått??? Går det över ngnsin......eller blir det bara värre o värre...jag trodde att det skulle gå över o att man skall känna sig någorlunda normal när man gått över 12 veckor men nej.....så jag väntar fortfarande...

• Miki75

zazla v. 38

Men du är så långt gången så det är väl normalt för dig...=) eller har det varit så hela tiden...för du har ju orsak i alla fall tänkte jag...man ser att du har en bebbe....

• Miki75

Hm okej...så då är det bara att acceptera det...är det ngn av er som gympar eller håller igång på annat sätt....jag tror inte att jag orkar....körde hemma för två veckor sedan på en slidemaskin men nej....jag måste andas oxå....så jag väntar tills det lugnar ner sig..annars skall jag börja simma snart..måste göra ngt...

Svar på tråden Lätt andfådd