porrsurfande..?
vill bara ha lite åsikter..jag lever med en man sen 2 år tillbaka, vi har vart ihop i 3 o ett halvt o har en son på 10 månader. Han porrsurfar i princip dagligen..sitter han vid datorn så tar han en sväng in på sidorna. ibland raderar han historiken, ibland inte. Han har även vart medlem på sexdatingsidor men jag har konfronterat honom och han har slutat. Får egentligen inget ordentligt svar på varför..han verkar bara ha ett otroligt behov av att få bekräftelse från andra, han har inte varit otrogen det är jag säker på, för det första är han ALLTID hemma och han verkar nöja sig me det han gör. Han har ett väldigt stort sexbehov, det har han alltid haft och jag me för den delen men ni vet,, småbäbisar som är vakna på nätterna, amning o liknande gör att man inte orkar o känner för det lika ofta periodvis. Dessutom när jag vet om det här o tänker på det hela tiden så blir jag bara ledsen arg och sårad och vill inte att han tar i mig alls. Jag gick tom med på att skapa en gemensam sida på en sexsajt men våra privata bilder för att han skulle nöja sig o sluta men det hjälper inte...jag blir så trött....vore tacksam för lite åsikter...gärna från män som kan hjälpa mig förstå...emellanåt vill jag bara bryta upp hela relationen..