pojkvän som hela tiden måste hävda sig..irriterande ://
jag har börjat störa mig ganska mycket...jag mår fint o allt...annars kan det ju vara så att man stör sig på just detta jag kommer nämna om man själv inte mår så bra, men det gör jag.
det är så att min pojkvän jag varit ihop med i ett år snart, har väldiga problem med att han behöver hävda sig själv hela tiden tycker jag. Jag tänkte inte på det så mkt i början, men när jag tänker tillbaka på alla månader vi varit ihop har han varit mer eller mindre sån här hela tiden, inte så att jag stör ihjäl mig på det, men jag är rädd jag kommer BÖRJA göra det ännu mer snart.
Han kan tillexempel säga såhär när jag står framför spegeln o sminkar mig , eller borstar håret , så kommer han fram bakom mig o säger " ååh shit vad snygg jag e idag, jag e så jääääävla het " så ler han stort o kollar på sig själv sådär irriterande självgod !! jag hade inte brytt mig om det hände nåååågon gåååång IBLAND att han skojjade o sa så, men jag tycker det händer allt emr ofta jag vet inte varför jag stör mig på det ???!!! är jag ONORMAL som retar mig på detta han säger eller skulle du med göra det ??? suck.. vet i fasen..
Det normala är väll att man dyker upp bakom sin partner o säger "åh vad fin du är idag älskling" (???)
men i alla fall ! När han säger det, så har jag ofta sagt såhär "haha, mm..det är du älskling du är jätte snygg idag , det är du ju jämt" men nu när jag hör det lite för ofta o börjat tröttna så har jag börjat säga " jaa älskling det säger du alltid när du kollar dig själv i spegeln jag har hört det att du tycker det ! " då blir han lite tjurig men skrattar lite nervöst o undrar varför jag inte säger att jag också tycker det bara. HA-HA. ja herregud...kanske..
han säger även väldigt ofta när han tar på sig några kläder,(inga nya utan gamla han haft länge som jag ser honom i var o varannan dag ) att " kolla älskling denna tröjan sitter ju fan skitbra på mig, fan vad snygg jag är i den" och jag är inte dålig på att ge honom komplimanger för jag är en kärleksfullperson som gillar att ge honom det, så han är inte utsvulten på komplimanger... men nu har jag slutat ge honom det för han är så bra på det själv så man har ingen lust längre.
Min kille ser bra ut och jag förstår inte varöfr han hela tiden måste säga såhär... jag vet att jag inte ser illa ut men jag har inget behov av att säga till honom varje dag att " älskling kolla vad snygg jag är, kolla på mig idag jag är hur het som helst, kolla min mage vad fin den är !!! shiit vad snygg jag blivit jag har ju gått ner i vikt"" men så kan han säga...fast då låter det mer såhär
"kolla mina armar fy fan vad biten jag har blivit jag är riktigt stor nu assåå " o så spänner han armarna rakt upp i ansiktet på mig ! STÖÖÖR MIG på DET kan inte rå för det, men ja skäms varje gång ja känenr så... för man borde väll kunna acceptera detta eller ? är det ett I-lands problem ?
jag älskar min pojvkän men tycker han skryter om både sitt utseende lite väl ofta och även om att han är bäst på det han gör.... sitt jobb och så.. och vad han åstadkommit osv.. att ingen är så bra som han på det... bla bla bla,.. och vet du vad jag gjort idag älskling ? jag lyfte ett tre hundra kilo stort stenblock, fy fan jag bara tog det rätt upp o ner o bah lyfte upp att, alla bara stod o stirrade o gapade o tyckte jag var asgrym " TYP så kan det låta efter han kommer hem från jobbet... jag tror inte han själv är medveten om detta...även om jag lite snällt försiktigt har nämnt det... :// heh..aja...ville bara skriva av mig lite...