• Anonym

pojkvän som hela tiden måste hävda sig..irriterande ://

behöver man hävda sig så är man nog ganska osäker.
    hur gammal är han? förhoppningsvis växer det bort.

• Anonym
    Anonym (manundrarju!!) skrev 2010-11-04 16:18:41 följande:
    ja han har berättat för mig att han blev mobbad när han var yngre för att han var tjock... han är itne tjock längre han e fin... men ..jag vet inte. e det normalt av mig att störa mig så mkt på det här ??? har faktiskt börjat göra det.... han kan ju ge sin flickvän lite mer komplimanger istället för att ge det till sig själv o säga det högt när jag är bredvid HELA tiden. som jag sa okej ibland men , typ.. ja jag vet inte :) haha !
    han är 28....så han är ingen tonåring...
    jaha, där har du förklaringen.
    jag personligen skulle tycka det var avtändande och skulle säga det till honom.
  • Anonym
    Anonym (manundrarju!!) skrev 2010-11-04 16:21:12 följande:
    han e ju världens snällaste o är jätte omtänskam så ego är han väll inte även om ja ibland börjar undra (?) lite väl självgod kanske jag börjar tycka... lite störigt...
    har du sagt det till honom? vad säger han då?
  • Anonym
    Anonym (manundrarju!!) skrev 2010-11-04 16:27:37 följande:
    avtändande ?? JO tack huvudet på spiken. svårt att säga detta till han bara utan att låta som ett svin
    eh, han låter ju ganska svinig själv, so what's the problem.

"älskling, jag tycker du är jättefin och sexig, men jag blir illa till mods och avtänd när du hela tiden ska hävda dig. kan du inte tona ner?"
    -done!
  • Anonym

hur skulle han reagera om du gjorde likadant, "fan, vad mina bröst är heta i den här bhn!" liksom?

Svar på tråden pojkvän som hela tiden måste hävda sig..irriterande ://