• Anonym (hihi)

Får era killar stånd om...

ni bara tar av er tröjan eller råkar snudda vid dom? Min man kan bara titta på
    mig och få stånd. Hihi tycker det är ganska gulligt faktiskt.

• Svar på tråden Får era killar stånd om...
  • Anonym (jaja)

ja genom att se/titta eller kramas o dyl sker ju... det e skojj..! det e ju bara bra...! haha... jaja ha det bra..!

• Tin o Trolls mamma

Det beror väl på sinnesstämning och tillfälle, men visst, varför inte.

• Anonym

Samma här... eller om jag bara pratar lite (dirty)..

• Anonym

Nej, det får han inte.
    Men han kanske inte tycker att jag är sexig.

• Anonym (hihi)

tur att en annan inte har såna bestyr, jobbigt om han skulle få det på stan liksom!!!!

• Venus

Min sambo kan bestämma ganska bra när han ska få stånd och inte
    Sedan har ju jag mina knep för hur jag ska se till så han får det oxå oavsett situation

• Caroline76

Min man är väldigt svag för när jag viskar i hans öra vad jag längtar efter att han ska göra och helst när jag viskar sexigt och släpande...och bara antyder.... *ti hi*
    Och jag håller med Venus, vet precis hur jag ska göra för att få som jag vill när jag vill

• Anonym (Kille)

Klart man får stånd när man ser kvinnan man älskar :)

• Anonym (Kille)

Ni mammor påverkar oss pappor mer än ni tror, hur tror ni annars vi kan kalla oss mammor o pappr :)

• Blue Orchid

Håller med Venus o Caroline!!!
    Efter 14 år så får han väl inte stånd bara han ser mig men visst finns det såna tillfällen..*L*
    Annars är jag väääldigt bra på att bestämma när han ska ha stånd....när han pratar med sin mor i telefon t ex...då är det väldigt kul att plocka fram den o leka lite med läppar o tunga...*S*
    Spårade jag ur nu...*flinar*

Svar på tråden Får era killar stånd om...