Vart hittar man fina barnkläder på nätet?
Vart hittar man fina barnkläder på internet? Tänker just på dom små strl 50-68
Vart hittar man fina barnkläder på internet? Tänker just på dom små strl 50-68
Jag älskar den lilla nätbutiken littlebloom.se de har allt i min smak. Massor med bodys från olika märken i storlekar 50-86 :)
Sture o Lisa
Ibabiba
Maxomorra
Bällaboo
Dessutom är det ekologiskt vilket jag tycker är bra
Lycka till
Jag tycker att www.babyshop.se är toppen!! De har det mesta och bästa :)
Jag handlar ganska mycket från alla "sybloggar" som finns. Kul med handgjort och unika, så alla barn inte ser likadana ut :-O)
Fast kolla min presentation så finns en länk där, och sen till höger i bloggen finns det MASSOR av sybloggar länkade. Kanske ska säga att jag inte bara syr själv, jag köper faktiskt en hel del från andra sömmerskor också. Hoppas nu ingen tar detta som reklam för det är INTE min mening, jag vill bara tipsa på alternativa möjligheter när det kommer till klädinköp
Åh tack ska kika!
Kolla in misstomboy.se också hon syr själv
www.littlefairies.se har mycket vackert att vila ögonen på, men dyrt
blingo.se om man gillar ekologiskt
gillar också littlebloom :)
Om man vill ha fina unisexkläder: www.unibarn.se
Kolla länken här på familjeliv med julkalendrar, där finns massor med tips på fina barnkläder och nu kan man ju fynda lite också. En del har ju även tagit bort frakten i december :)
www.dresstwice.se säljer babykläder i 100% ekologisk bomull.
jag har prrecis premiärhandlat på freshmilk.se och 18månader.se och gillade båda. 18månader.se har kläder från england och usa som är använda någon enstaka gång eller inte alls - väldigt billigt för bra kvalité (jag provade handla begagnad på tradera förut och jag gör aldrig om det igen!)... jag köpte bl.a. en urgullig disney tiggerdräkt i plysch i storlek 62 där... freshmilk har också jättefina plagg med roliga, annorlunda motiv! lycka till!