• tristania

Tatuering på handen.

Denna gjorde jag igår http://www.facebook.com/profile.php?id=100000135668921#!/photo.php?fbid=174038562610665&set=a.121793311168524.21573.100000135668921

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-06 16:45
    Vet inte hur mycket ni ser, så jag gör ett nytt försök att ladda upp bilden..

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-06 16:54
    Okej! Strunta i bilden! Är det snyggt eller fult att vara tatuerad på handen?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-07 15:58
    Nu kanske den syns: www.familjeliv.se/Hem/tristania/galleri.php%20tatueringar

Annars är det i mitt bildgalleri och under tatueringar.
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tatuering på handen.
  • 4mychildren

Ser inget. Ta bort sekretessen först.

• Mälaröbo

Tycker det ser illa ut att ha tatueringar på platser som inte lätt går att dölja. Lite White trash faktiskt (även om jag ju inte sett just din förståss)

• höbåtsolle

Jag skulle verkligen inte vilja anställa någon som är tatuerad på handen.

• Styvmamma88

Har 6 stjärnor på handen, gjorde det för några år sedan hos en (som jag trodde var bra) tatuerare, men dom är fula och skeva och jag ångrar mig enormt, och finns inget man kan göra, går inte att tatuera över något annat och är får dyrt och gör för ont för att ta bort med laser

• Alcarinque

Jag tycker att det beror på vad det är för motiv. Fast det tycker jag ju i och för sig oavsett placering  

♥ Alva 060307 ♥ Nova 100802 ♥
  • luckynumber

Va? vilken fråga, beror väl helt på.. som att fråga om någon tycker teckningar är fina eller fula!

• tristania
    luckynumber skrev 2010-11-06 17:06:50 följande:
    Va? vilken fråga, beror väl helt på.. som att fråga om någon tycker teckningar är fina eller fula!
    Fast då behövde du ju inte svara på omröstningen. Enkelt va?
  • 7 små apor

Du undrar om tatueringar på handen är fint.
    Nej, det är det inte. Det ger utomordentligt dåliga vibbar.

Tatueringar på kroppen kan vara ok men händer och ansikte går fetbort om man inte tillhör ett gäng. Är du tjej dessutom så blir det ägd av gäng.

Så rent generellt, eftersom det är din frågeställning,  associerar jag det med något som bäst kan beskrivas som slödder.

• Atamon

Nej till tatueringar på händerna. Oavsett motiv. Oavsett anledning.

Svar på tråden Tatuering på handen.