• tristania

Tatuering på handen.

Denna gjorde jag igår http://www.facebook.com/profile.php?id=100000135668921#!/photo.php?fbid=174038562610665&set=a.121793311168524.21573.100000135668921

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-06 16:45
    Vet inte hur mycket ni ser, så jag gör ett nytt försök att ladda upp bilden..

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-06 16:54
    Okej! Strunta i bilden! Är det snyggt eller fult att vara tatuerad på handen?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-07 15:58
    Nu kanske den syns: www.familjeliv.se/Hem/tristania/galleri.php%20tatueringar

Annars är det i mitt bildgalleri och under tatueringar.
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tatuering på handen.
  • luckynumber
    tristania skrev 2010-11-06 17:23:07 följande:
    Fast då behövde du ju inte svara på omröstningen. Enkelt va?
    Tss det tänker jag visst göra, svarade "annat", det blev bara en knepig fråga när det inte fanns någon bild.
    Men det hade varit intressant att se din tatuering!
  • Styvmamma88

Jag anser inte att tatuering på handen ger dåliga vibbar eller whitetrash.
    Tatuering i svanken däremot är whitetrash!

• Guldrosen

Tatueringar överlag är fult tycker jag. Att tatuera sig på ställen där man inte kan dölja dem är helt vansinnigt tycker jag. Hur omoget som helst. Känns som man har ett väldigt behov av att sticka ut - bli sedd.

Jag glimmar som Guld och är vacker som en Ros
  • Anna o Leia

Ja det e snyggt om det inte är precis mitt på handen (så som man satte kalle-ankas låtsastattueringar förr )utan mer tex mellan tummen/pekfingret. Min sambo har en skitfin tattuering där

• 4mychildren

Njae tycker inte om att ha på handen. Men vad tusan, alla är olika. Vill du ha på handen så fine, ha på handen Skrattande

• puss

kan du inte lägga in bilden i tråden?

det är tammefan roligt nästan jämt
  • tristania
    Guldrosen skrev 2010-11-06 19:48:14 följande:

Tatueringar överlag är fult tycker jag. Att tatuera sig på ställen där man inte kan dölja dem är helt vansinnigt tycker jag. Hur omoget som helst. Känns som man har ett väldigt behov av att sticka ut - bli sedd.

Fast varför ska man dölja något som man är stolt över och tycker är fint? Därför att det inte är accepterat av alla eller vad?
Svar på tråden Tatuering på handen.