Inlägg från: Engla2004 |Visa alla inlägg
  • Engla2004

Fosterrörelser v.13 ?

Hej, jag är i v.13 nu o tror att jag har känt fostret röra sig några ggr men det är ju som bubbel/rörelse men har ju fått 2 barn innan så man känner väll igen det o kanske är vanligare att känna tidigt, vad tror ni ??
    Men tror mkt att det är fostret iaf

• Svar på tråden Fosterrörelser v.13 ?
  • Engla2004

Oki tjaa det är nog olika det där...jag tror iaf att det är bebisen jag känt men det är nog olika när man börjar att känna.
    Och jag har inte blivit större efter 3:e barnet heller...mitt andra barn var jag ganska liten i v.33 men det där varierar nog en del..jaja vet inte om det kan bero på om man är liten eller stor om man känner lättare om man är liten o smal...kanske kan stämma...är dålig på det där..men man har ju att jämföra med..är ju min 4:e grav fast har bara 2 barn varav ett är ett är änglabarn :-/ fast med min dotter började jag känna rörelser i v.20 tror jag..för innan har ja nog inte tänkt på att det kanske varit fostret jag kännt men har läst att en del kännt tidigt o då har tanken slagit mig att det är fostret jag känner ibland..är i v.13 nu men det är inte ofta jag känner nått...bara nån gång.

Är bara speculationer..o vad jag tror jag känner finns ju inget mysigare under graviditeterna att känna sitt barn sprattla runt

Svar på tråden Fosterrörelser v.13 ?