Sökes! Framgångshistorier trots lågt AMH
Hej på er!
Har läst detta forumet då och då...Ibland ger det mig styrka att läsa om att andra är med samma sak som jag (vi) ibland känns det bara för jobbigt! Just nu är jag inne i en period av hopp!:) Jag och min man har kämpat för barn i 3 år. För ett år sedan fick jag reda på att jag hade högt FSH (74), lågt AMH (0,3) och lågt östradiol (0,2 tror jag att det var)... Från att ha hoppats på ivf. Som jag helt klart trodde skulle "rädda oss" så blev vi "utkastade" från ivf-kön. Kliniken ville inte ens ge oss ett försök... De sa att ÄD var vårt enda alternativ... Vi gjorde dock ett ivf-försök privat i augusti vilket inte resulterade i några ägg (två tomma äggblåsor trots maxdos av puregon..)
Vi betsämde oss för att gå vidare med ÄD.. Dels för att jag är 34 år och dels för att kliniken "avrådde" oss att göra fler ivf-försök, eller de gav oss iaf inga större chanser att lyckas även om vi gjorde fler försök.
Hur är det med er som kämpar här? Har ni oxå lågt östradiol samt högt FSH eller är det "bara" AMH som är lågt??