• Frazze

Sökes! Framgångshistorier trots lågt AMH

LinneaSvea skrev 2015-01-21 14:39:42 följande:

Hur går det i Stockholm Frazze Hinner du vara här inne och skriva??

Katt12, Ja, det är ett elände. Idag syndade jag rejält och var och tränade lite på lunchen fast det är dag 6 efter ÄL och rätt tid för ägget att fästa. Men det gör ju aldrig det. Hur länge orkar man leva så här. Jag känner att jag måste börja träna regelbundet. Jag kommer inte att bli gravid ändå. Hur tänker du? Hur orkar du? Ska man inte bara inse att det inte blir något mer. Jag skulle göra vad som helst för att känna det där berömda hugget nu i dag eller i morgon som gör att ägget fäster men jag vet bättre med tanke på att jag redan har haft mensvärk sen dag 2 efter ÄL. Men då är det säkert så för oss att vi inte ska känna något, det är positivt. Jag måste också försöka prata med min gyn om varför jag har sån molvärk mellan äl och mens. Jäkla skit!! I dag är jag så nere så det är inte klokt....

Haha! Ja då jag har all tid i världen medans mannen är på sin kurs. Tyvärr så slutar han inte förrän runt 16.30 så idag har vart en lååååång dag. Stockholm är så mycket trevligar på sommaren än när det är snöslask och blött överallt. Men hotellrummet är väldigt fint!
  • Frazze

Ja Weeme, jag kollade faktiskt här på apoteket i Sthlm om de hade pergotime. Men det var restat till 6:e februari. Vad var det för ersättnings medicin du fick då?

Jag var inne och hämtade ut mina lutinus som gyn skrev ut till mig så nu är jag säkrad med progesteron för några cykler Men nu är det ju snart dags för vårt möte på kliniken. Ska bli spännande att höra vad de säger denna gången. Jag hoppas istället att det tar sig denna gången så att jag slipper göra fler behandlingar.

• Frazze

Ok 4 lååååånga minuter tills jag lan ringa gyn och få svar på mina prover. Nu ska jag bara hitta en penna och anteckna med. Är grymt spänd på svaren.

• Frazze
    Hannah8401 skrev 2015-01-23 09:09:56 följande:

Är det så många som har problem med ägglossning eller köper de bara inte in mycket pergotime?

Vi var på rul i förrgår, bf blir 20 juni, och min son får en lillasyster????

Åh GRATTIS!!!! Lyckliga er
  • Frazze
    karro 2014 skrev 2015-01-23 10:13:52 följande:

Hur gick de=) ????

Jo enligt gyn så låg allt bra. Men jag undrar det jag Amh var det positiva på 0,5 istället för 0,2

TSH på 1,1 helt ok oxå. Testosteron på 0,7 men sen prolaktin på 9,3???? Någon som vet vad det ska ligga på? Tog prover under äl tider så han trodde att det var därför som mitt FSH låg på 21..... Va sa jag???? Är inte det typ skyhögt? Hjälp mig någon vad ska fsh och prolaktin ligga på?
  • Frazze

Jag gjorde det!!!!!! Jag lyfte på baken och tog mig till gymmet idag! Känns fantastiskt Nu har vi faktiskt lovat varandra att köra tre ggr i veckan tills det är dags för nästa försök. Och ja givetvis försöka fortsätta efter det såklart!

• Frazze

Åh GRATTIS Karro!!!! Jag håller tummarna för att det ska gå hela vägen! Lyckliga dig

• Frazze
    karro 2014 skrev 2015-01-28 11:38:43 följande:

Gick på toa imorse och fick syn på att jag har färgade flytningar nu (gul/brunaktiga) aldrig haft de innan...:((( Nu är jag orolig kan jag säga..slängde mig på telefon o sjukanmälde mig.. Kan inte jobba o vara såhär orolig!!

Jag fick sådana flytningar direkt efter mitt första vul i v8. Sen höll det på till och från till v 12 sen var det borta. Jag var helnervig hela tiden! Men du behöver inte oroa dig! Om de såg ett hjärta slå så säger de att risken för missfall innan v12 är väldigt liten. Sen vet jag ju inte i och för sig. Det går bra ska du se Kram

Nej LinneaSvea! Jävla skit!!!!! Själv så har jag redan slått det ur hågen att det skulle ha tatt sig denna gången heller. Men nu har jag möte i götet på tisdag, ska bli spännande att höra vad de säger. Ta hand om dig och vila kroppen. Kram
  • Frazze

Äh nu skiter jag i det här! Nu har den där fake/fejk värken i livmodern igen (på precis rätt dag för ägget att fastna) men sen blir det ju inget mer Vad ska man göra för att bli gravid eller??? Att det ska vara så förbannat jä**a svårt!

• Frazze

Håller tummarna för dig weeme!!!! Själv förstörde jag alla chanser för att ägget skulle fästa igår med 5 glas vin Jag som knappt druckit något alls det senaste året. Men jag mår toppen idag konstigt nog Dags för Göteborg nu på tisdag, ska bli så spännande att höra vad de säger. Ni som vet och har kört långa protokollet, är det jobbigt el besvärligt? Hur mår man? Jag vet att alla reagerar olika men ändå!!! Jag ogillar idén

Svar på tråden Sökes! Framgångshistorier trots lågt AMH