Dukan dieten!!! I love it! Någon som prövat en längre tid?
Har också läst om denna diet... har nu beställt hem boken och receptboken... Kommer att köra igång måndagen den 22/11 och har ca 10 kg som jag vill få bort från mina 2 graviditeter...
Har också läst om denna diet... har nu beställt hem boken och receptboken... Kommer att köra igång måndagen den 22/11 och har ca 10 kg som jag vill få bort från mina 2 graviditeter...
Någon som fortfarande håller på med denna diet? Är inne på min 4:e attackdag och tycker att det går bara bra... ska köra imorgon med och sedan blir det cruise varvat med atack i några veckor. Målet är att gå ner ca 10 kg... Hur är era mål satta?
Vägde mig imorse... -2.4 kg sedan måndag... Helt otroligt!
Någon som har varit inne på Dukans hemsidag och fyllt i frågorna om hur man väger mm? Undrar om det kostar något att få deras "gratis" mail där man får veta hur mycket man ska gå ner mm... Törs inte göra det då jag tror att man kommer få betala...
Efter 7 dagar på denna diet, varav dessa var 4 dagar i attckfasen har jag gått ner 3 kg. Jag åt protein plus grönsaker i helgen plus idag och tänker sedan varva 3 dagar av varje. Jag vet att man ska antingen köra 5 dagar av varje eller varannan dag men i mitt liv passar inte detta så jag kör 3-3 istället och hoppas att det funkar det med. Tycker att det går riktigt bra och har till och med fått med maken på tåget. Kul
Fuskade dock igår med lite glögg men INGA pepparkakor eller lussebullar. Bra va?
Hur går det för er???
Hur mycket har ni gått ner, vilken fas är ni i nu?
Jag har gått ner 3,9 kg på 11 dagar varav 5 dagar i attack fasen sedan har jag varvat i cruisefasen. Tycker det går bra men har lite dålig fantasi när det kommer till maten...
Tips mottages tacksamt.
Usch och fy vad jag har fuskat i helgen... Fyllde år och åt thai mat, kladdkaka och drack vin. Gott var det, men men, nu är det nya tag imorgon. Undrar om jag ska ta några dagar med bara protein igen för att kanske ta igen det jag tappade under helgen... vad tror ni?