• Shorona

Dukan dieten!!! I love it! Någon som prövat en längre tid?

Det här blev till och med jag nyfiken på!

• Shorona

Det låter ju inte så tråkigt! Ägg och yoghurt äter jag mycket av redan!
    Det blir att köra detta nästa vecka!
    Keso och kesella har jag dock aldrig smakat.. Hur smakar det?

• Shorona

Jag följer inte dieten riktigt... frukost blir Lätt mild yoghurt, lunch ägg i något format och middag kött, tzatziki och championer. Minst 1,5 l vatten varje dag. Dock så tillät jag mig själv att fira igår eftersom jag hade nått mitt första delmål! Blev en påse godis med favoriten! Men jag går ner i vikt i sund fart iaf.

♥Niclas 061103 ♥Linus 091110
  • Shorona

Hur sjutton får man i sig tre liter vatten per dag!? Jag har bara lyckats med två!!

• Shorona

En undran. Tror ni att man kan köra zumba istället för promenader? Det blåser 11 m/s så vi har inga bra vägar att gå just nu(bor på landet, snödrivor öve hela vägarna. Svårt med barnvagn då plus att sonen får svårt att andas i stormen).

• Shorona

Om det är någon som känner sig manad får ni gärna skriva exakt vad ni äter en dag..

• Shorona

För mig går det inget bra men det är nog för att jag inte riktigt har lääst och förstått allt. :-/ fast å andra sidan så äter jag iaf nyttigt nu och har gått ner ca 3 kg på 3 veckor.
    Men jag är nog lite för trög för att verkligen veta vad man får och inte får äta och vad man kan få ihop till en skaplig måltid.

• Shorona

Callina, om du vill ha fart på magen kan du ta två-tre matskedar physylliumfrön på yoghurten.

Svar på tråden Dukan dieten!!! I love it! Någon som prövat en längre tid?