• mini2007

Dukan dieten!!! I love it! Någon som prövat en längre tid?

Hej tjejer! Följer tråden med spänning och hoppas på att jag ska ta mig i kragen en dag och hoppa på denna dietSkrattande
    Tänkte bara tipsa om att Må bra kommer att ha ett reportage om Dukan dieten i nästa nummer! Iallafall tror jag det. Jag blev så nyfiken på dieten, så jag skrev till Må Bra och frågade om de inte kunde göra ett reportage/kolla upp Dukan, och fick detta till svar:
    "Håll utkik, i nästa nummer kommer nämligen ett längre jobb om just Dukan-dieten."

Bra jobbat alla ni som kämpar!

• mini2007
    Cindra skrev 2011-01-12 13:32:17 följande:
    Hahhaha!!!   Solig

Idag nådde jag mitt delmål, 60,0 kg!  Minus 7 kg på 8 veckor och då har jag ätit MASSOR av god mat och hela tiden varit mätt o nöjd!
    Nu ska jag ner iaf 3 kg till...nånstans mellan 55 och 57 kg, där mår jag som bäst!
    Grattis!! Nyfiken jag undrar såklart om du har lust att tipsa om vad du åt under dessa veckor?

Jag ska ner från 64 kg till 55-57 kg. En stor anledning till att jag tvekar inför en diet av detta slag är för att jag precis kommit igång med träningen och vill inte sumpa det. Däremot kommer det att komma en period snart då jag av olika anledningar inte kan träna (på gym), så jag tänkte att om jag får upp konditionen lite tills dess, tar träningsuppehåll under attackfasen (bara promenader/vardagsmotion som vanligt) och tränar lite lätt när jag känner hur dieten påverkat mig och vet hur mycket jag orkar...
Svar på tråden Dukan dieten!!! I love it! Någon som prövat en längre tid?