Dukan dieten!!! I love it! Någon som prövat en längre tid?
Får jag vara med här ?
Får jag vara med här ?
Har idag följt denna diet i 6 veckor och har gått ner 9.2 kg. Är jätte nöjd, har dock 16 kg kvar att gå ner, men det känns bra.
Vad är det för proteinpulver ni äter ? Jag ahr Whey 80 hemma, är det ok ? Äter det till frukost varje morgon
Åh vad kul o se att det blåst lite liv i tråden
Själv börjar jag imorgon. Var & handlade hem en massa mat i torsdags, så nu skall det minsann köras på !
Tänkte jag skulle försöka blogga dag för dag oxå o lägga upp bilder på maten osv. Tror det gör det lättare att följa sig själv då.
Enl Dukan skall jag ha gått ner alla mina kilon till Juli Ja önska kan man ju
Sitter här hemma nu & äter mellanmål, gröt på vetekli & vatten med en liten skvätt mjölk.
Till frukost åt jag 2 ägg, lättfil samt vetekli & psyliumfrö.
Kom på en sak jag funderade över, är det ok att äta sötningsmedel ? Får man äta Kaviar ? Rom ?
God morgon !!
Första dagen avklarad utan problem !!
Nu går vi på dag 2, tror inte jag skall ha några problem här heller faktiskt
Jag kommer köra Attack i 10 dagar då jag har 25Kg att gå ner. Jobbigt tror jag det kommer bli, men va sjutton, vill man bli fin får man lida pin
Ang. Majonäs så finns det ju fettfri sådan, inte för jag är så förtjust i det dom stoppar i istället men vill amn så vill man. Kaviaren räknade jag ut själv att den inte gick bra efter att ha läst innehållsförtecknignen, den innehåller ju socker.
Idag blev det Ägg & Fil till frukost. Till mellis blir det makrill & till lunch Biffar. Ikväll tror jag att det blir nåt med Lövbiff för det ligger i kylskåpet hemma.