• emilie81

Dukan dieten!!! I love it! Någon som prövat en längre tid?

Hej alla duktiga!

Jag har fökjt er tråd ett tag  men kände nu att nu att jag också vill vara med!

Jag påbörjade dieten för ca 3 veckor sen och har gått ner ca 3 kg. 2,5 av dem i attackfasen. Efter det har jag varit konstant förkyld och inte riktigt gått ner något. Otroligt trist! Dessutom blev det lite fusk i helgen! Hur ni då? tar några attackdagar, eller bara trillar in i cruiselunken igen?!

Jag ska gå ner totalt 8 kg, dvs jaghar 5 sega kilon kvar...

Ha en underbar dag i solen!

• emilie81

Dricker en kopp grönt te och tar en timmes promenad medan jag funderar över mina synder och på om jag ska attacka i 3-4 dagar eller om jag ska fortsätta cruisa...

HJÄLP!!!

• emilie81

Tussill, jag tror jag gör som du och kör protein några dagar för att få fart på det hela igen!

Precis tillbaka från 60 min underbar promenad i solen! Nu väntar lax och keso... Mmmmm :)

• emilie81

Vad är det med helgen och fusk?!  :)

• emilie81

Ni är duktiga!
    Hur ofta väger ni er nu?

• emilie81

Morguse: Superbra!

jag glömde mäta mig när jag började... :(

Idag ska jag väga mig. Lite ångest! Känns som jag gått upp

• emilie81

chockad!!! -2,1 kg denna veckan!
    Har varit sjuk ett tag och inte gått ner ngt, men nu jävlar :)

• emilie81

De gånger jag fuskat så har jag kört lite extra träning som kompensation...

• emilie81

Ska ha mens nästa vecka och känner att min pms är 1000 gånger värre än vanligt... Brukar inte vara grinig men är det helt galet... Förra månaden fick jag inte mens alls...

Någon här som upplevt samma?

• emilie81

Majsmjöl = maizena
    Kvarg= kesella (eller ännu bättre kvarg finns på Lidl)

Jag har varit sååå dålig den senaste veckan. Slarvat allt för mycket så  denna veckan blir det bara ATTACK!!!

Svar på tråden Dukan dieten!!! I love it! Någon som prövat en längre tid?