Dukan dieten!!! I love it! Någon som prövat en längre tid?
Måndag morgon och en ny vecka. Måste bara säga att jag mår så himla bra av denna diet.
Har nu hållt på sedan 7:e januari. Tappat 12 av 16 kg. Är pigg, glad och orkar träna hur mkt som helst.
Försöker köra som ett par har skrivit iinan, proteindagar mån-tors och protein grönsaker på helgen. Funkar hur bra som helst.
Har "fuskat" några gånger när jag verkligen har känt behov av det men har inte haft några problem att återgå.
Vill bara skicka lite styrka till er alla och säga att det här funkar verkligen om man bara vill.
Lyck till och ha en underbar vecka
Har följt tråden lite på håll förut men hoppar in nu, hoppas att det är OK. Har precis avslutat en tio dagars attackfas och får äntligen börja med lite grönsaker igen (lustigt att kokt broccoli kan smaka så sött och gott). Det har varit mycket lättare än väntat att hålla mig till dieten (nåja, dessa första dagar i alla fall...) och så skönt att slippa vara hungrig! Tänkte strunta i att väga mig och köra med måttband istället, under de första 10 dagarna försvann 4 cm midja och 7 cm runt buken (yay, bort med gravidflabbet).
Träningsmässigt har det varit ganska lugnt under attackfasen, men nu är det dags köra "hårt" igen. Dock är jag osäker på hur hårt jag ska våga köra och tänkte höra vad ni andra tränar?