Beatrissan skrev 2011-01-25 22:52:44 följande:
Huvudsaken är givetvis att du mår bra....
När jag började och åt så "lite>" som du så fick jag huvudvärk... funkade inte alls för mig....
Men bara för att det inte gjorde det för mig betyder absolut inte att det inte gör det för dig....
Kändes bara som att det var lite lite men nu har du ju fyllt p med yoggi oxå... ;)
Testat plättarna??
Jao lite "lätthuvad" har jag blivit minsann.. :P Trött mycket tidigare på kvällen, dvs runt 22 snåret.. Men det är positivt, jag brukar annars inte kunna lägga mig förrän 02 och somna runt 05..
Annars har jag varit pigg och ovanligt glad de här två dagarna, har varit riktigt konstruktiv och fått en massa saker gjort =D
Men att det blivit så lite jag har ätit är för att jag aldrig haft stor matlust, plus att jag är för lat för att orka ställa mig och laga mat.. ;) Ett kokt ägg från kylen är ju så lätt när man är hungrig, bara att ta ett =)
Men imorgon tänkte jag faktiskt köra makrill eller tonfisk istället för ägg till lunch, och så yoggi till frukost, nu när jag hittat vetekli... Visste inte vad det var eller var det fanns men jag chansade på bakhyllan och hittade det där ^^ Köpte även kruskakli som jag ska ha till mitt specialbröd som jag brukar göra... LCHF recept, men det är inte en massa fett så det är nog godkänt sen i fas 3 :) Sen tänkte jag göra kött och keso till middag imorgon :)
Nej jag skulle vilja testa plättarna och färsbiffarna, men har ingen kesella hemma. Ska köpa det imorrn om det inte är för kallt för att gå till affären... Ska köpa köttfärs också å göra biffarna nån dag :)
Plättarna, passar dom bäst till frukost el. lunch el. middag? Kan ju kanske göra "crepes" och stoppa i tonfisk eller nåt? =P